1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ensimmäinen kosketusnäyttö puhelin applelta?

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja Waterpolo, 24/9/11.

1. Waterpolo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    c7
    Olisi pari kysymystä Iphone 4, kun ajattelin sellaisen luultavati hankkia.
    1. Kuinka kauan akkukestää?
    2. Onko helppo käyttöinen sellaiselle jolla ei ole ollut kosketusnäyttöä puhelinta ja ainoastaan käyttänyt sitä ennen nokian puhelimia?
    3. Mitä lisävarusteita kysyiseen puhelimeen kannattaisi ostaa?

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    1) Käytöstä riippuen 1-2 päivää, kolmekin jos ei juuri lainkaan käytä.
    2) On.
    3) Ehkä jokin lataustelakka. Ihan mitä sattuu tarvitsemaan.

3. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
  4. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Mulla kesti yli viikon kun oli laatikossa 2G-verkossa ilman WLANia enkä puhunut sillä yhtään. :D

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Mikäs sen valkoisen käytössä on hankalampaa? ;)

1. Reilulla näpyttelyllä (puhelimeen tutustumista) akku kesti sen puoltoista päivää.
    2. Logiikka on suhteellisen helppo oppia. Kokeilemalla sitä löytää kaikenlaista. Oppii kyllä varsin nopeaan. Tietyllä varauksella tietenkin. ;)
    3. Itse tilasin silikonikotelon, näytön suojakalvon ja pöytätelineen.

6. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Nokkelaa :D Ite en oo käyttäny oo koskaa tossa suojakalvoo, ei se sitä tarvii jos pitää vähänkää huolta puhelimesta... eli ei esim. samaan taskuun avaimien kaa :p

7. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Puhelimet harvoin kulkee taskussa. Kotelossa jököttävät, mutta kyllä sitä on kalvo tullut hommattua joka luuriin jossa vähänkin isompi näyttö. Ei sitten harmita kun se pieni vahinko sattuu. Ei meinaan tarvi iso naarmu olla kun osuu harmittavasti silmään aina kun näyttöä katsoo.

8. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3138
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Toi näytön suojakalvot on aika makuasia. Itse en käytä ja takalasi on täynnä hiusnaarmuja ja etulasissa yksi (ja pidän huolta puhelimesta ja töissä nahkakotelossa). Ei sinällään haittaa ainakaan itseäni, koska kulutustavaraahan nää vaan on. Jos haluaa näyttöä suojella jollekin toiselle omistajalle, niin mikäs siinä.

9. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Joo no mulla on puhelin aina tossa pussissa jos se on mukana missää... kotonaki pidän sitä sen pussin päällä, jottei tuu hiusnaarmuja kun laskee sen pöydälle... fiksuu olis tietty hommata takakantee kalvo... Näytössä käyttäisin muuten, mut musta se jotenki huonontaa sitä toimintaa... tai sit oon kokeillu vaa huonoi kalvoi...

10. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    Itellä ollut kans kaikikssa luureissa suojakalvo enkä oo kyl huomannu et se mitenkään huonontaisi toimintaa?

11. Tege

Tege

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Kaikki
    Suojakalvot kyllä osiltaan haittaavat ja välillä tuntui kun niitä kokeili, että tuntuma on hukassa. Enpä ole kyllä koskaan kalvoja juurikaan pidellyt, ostan sitten uuden puhelimen kun vanha hajoaa.

12. jusutus

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Ostakaa muita kalvoja kuin niitä halvimpia "eurolla kolme" -paskoja niin ei tarvii valittaa tuntuman huononemisesta.

13. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kalvot joita ostellu on yleensä maksanut siinä kympin tienoilla. Ei valittamista. Asennus helppoa, ei tarvi mitään saippuavettä levitellä, ilmakuplia 0 ja tuntuma pysynyt hyvänä. Eurolla saa euron tuotteen. Muistetaan se.

1 henkilö tykkää tästä
  14. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
  15. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3138
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ehdottomasti paljaaltaan. :D

16. jusutus

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Invisible Shieldit nyt on täyttä kuraa, kun ne on niin tahmeita. Itse käytän Vikuitin kalvoja ja parempia saa hakea. DQC-160 ollut käytössä ~kaikissa viimeisimmissä käyttöluureissa.

17. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    No se olikin tota hintaluokkaa, eli lähinnä vertaus siihen, että ei aina ne vähä kalliimatkaan oo hyviä... En oo varma onko kyseessä noi kalvot just... Mut eipä mulla oo naarmuja tullu näyttöön vaikkei kalvoja oo ollukkaa... Kaikki on kiinni siitä miten puhelinta pitää :p (-vahingot joita sattuu)

18. CodeBro

Tykkäykset:
    4
    1. Mulla kestää pahimmillaan muutaman tunnin (lapset hakkaa jotain peliä) parhaimmillaan useita päiviä (skidit ei löydä sitä)
    2. Näppäimistön jälkeen on kosketusnäyttö aika hidas käyttää, kun puhelinta käyttää puhelimena, mutta sen antaa nopeasti anteeksi, koska laitteen hiplaaminen on kivaa. Itse en ole hirveän ihastunut Applen puhelimeen, mutta vaikea sitä ei suinkaan ole käyttää.
    3. En omista mitään Applen lisävarusteita ja sitä paitsi sanoit, että pari kysymystä ;). No toi suojakuori/kalvo voisi olla hyvä lasi naarmuuntuu helposti, kuten olen joutunut toteamaan.

19. wxx

wxx

Tykkäykset:
    3
    2. Kyllä tuon käyttö on helppoa, kun jopa 2,5 vuotiaskin osaa omatoimisesti katsoa videoita, pelata pelejä ja soittaa isovanhemmilleen. Ja on sen verran suljettu ympäristö, ettei voi säätää itsensään eksyksiin. Toisaalta ekoja kertoja iTunesin kanssa voi hajoilla rankasti. :)

Ja varsinkin Nokian jälkeen sitä voi vain ihmetellä, kuinka joku asetusten säätäminen (tai edes löytäminen) voi olla niin helppoa.
    Ja qwertyllä vaakatasossa kirjoittaa kyllä todella nopeasti.

Ps. Ja jos haluaa lisäsäätöä ja kaikki ominaisuudet käyttöön, niin sitten vaan Jailbreakia.

20. Mikaw Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    148
    Mistä noita Vikuitin kalvoja saa ostaa? Pikaisella googlehaulla en löytänyt mitään järkevää ostopaikkaa.

Jaa tämä viestiketju