1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ensimmäinen älypuhelin?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja EricTheFox, 17/5/09.

1. EricTheFox

Tykkäykset:
    0
    Morjesta kaikki! :)

Elikkäs nyt olis hirvee älypuhelinkuume ja olis muutenki tarve tollaseen vekottimeen. Merkillä ei ole niin väliä, kunhan ei mikään muovihalpis. HINTALUOKKA: 0-300 euroa

Tässä listaa ominaisuuksista jotka voisi olla tarpeellisia:
    - Puhelin ja tekstiviesti ominaisuudet.
    - QWERTY-näppäimistö olisi suuri plussa, koska tykkään kirjoitella viestejä, muttei ole aivan pakko.
    - Kosketusnäyttö plussaa, muttei sekään pakko.
    - WLAN, netissä surffailuun.
    - Mielellään isohko näyttö.
    - Hyvä, nopea käyttis. Windows Mobile olisi SUURI plussa!!
    - Musa ja video ominaisuudet (ei suurta merkitystä, kunhan vaan jotain musaa ja ehkä pari videoklippiä sais kännykkään).

Ainoa este on tuo hinta, se tuppaa tulemaan vastaan kun löytyy joku hyvä...

2. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
  3. EricTheFox

Tykkäykset:
    0
    Nuo on ollut kyllä harkinassa, poislukien N95 8GB.

Nokia 5800XM - ihan hieno, olen lukenut paljon hyvää ja huonoa ja fyysinen QWERTY puuttuu, muuten ihan kivan näkönen peli, meinasin tälläsen jo ostaa mutta sitten se jäi vaan...

Nokia E63 - Ehkä vähän turhan pienet näppäimet ja liian "bisnespuhelin".

Nokia N95 8GB - Ihan ok, en paljoa tästä tiedä, näyttää jotenki massiiviselta.

Tälläsiä on ollut harkinassa:
    Nokia 5800XM
    Nokia E63
    HTCt <- osottautui liian kalleiksi leluiksi...
    Samsung i780 (sais alle 300€ yhestä paikasta) ja i200
    Windows Mobile-puhelimet
    E: Tai sitten olisi SONY ERICSSON P1i, sekin olisi alle 300€....

E: Omasta mielestä tuo i780 tai P1i olis paras valinta. Mitä mieltä olette?

4. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Itsellä ei ole nykyisistä SonyEricssoneista mitään kokemusta, mutta jos siitä on itselläsi kokemusta ja se tuntuu turvalliselta valinnalta, niin mikä ettei. Itse voin sen verran kertoa, että omistin ensin 5800:en, johon meni osittain hermot ja vaihtui E63:een. Vähän ajan kuluttua tuli kuitenkin ikävä 5800:sta, vaikka ei E63:ssakaan mitään vikaa ollut. 5800 on lähinnä ulkonäön vuoksi itsellä valintana ja muutamat ihan näppärät ominaisuudet kiihtyvyysanturilla, mitä E63:sta taas ei tietenkään löytynyt...Loppujen lopuksi melko tyytyväinen ollut kuitenkin tähän 5800:een.

5. EricTheFox

Tykkäykset:
    0
    Mulla nyt on ollut kaksi viimeisintä (parin, kolmen vuoden aikana) kännykkää SEitä joihin olen tottunut ja jos olen kokeillut esim. kavereitten Nokioita, niin ei tunnu yhtään luonnistuvan niitten käyttö. Ja sen takia tuo SE P1i vois olla ihan kelpo peli, hyvät ominaisuudet, kaikki mitä minä tarvitsen, kuten WLAN (netti), qwerty, kosketusnäyttö, video/musa/kuvat, ok kamera...jne.

Edit: Elikkäs nyt en osaa päättää olisiko se tuo i780 vai P1i... Kyllä se varmaan tuo P1i on, toisaalta i780ssa olisi Windows Mobile... noh, haudotaan pari päivää...

6. t434

Tykkäykset:
    1
    Tuossa P1i:ssähän on Symbian UIQ eli pitäisi tottua kuitenkin?

7. hiibba

Tykkäykset:
    0
    Mistä alle kolmella sadalla tuo P1i?

8. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Joo ja mistä ylipäätään P1i, eipä ole liikkeissä näkynyt enään pitkään aikaan. I780 on hyvä puhelin, tosin näyttö on ominaisuuksiin nähden melko pieni. QWERTY on siinä hyvää tasoa.

Jaa tämä viestiketju