1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ensikokemukset HF HS-3W:stä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mobiilisti, 10/10/03.

1. mobiilisti Vieras

Rintataskuun laitettava osa on yllättävän painava mutta menettelee. Korvaan tuleva johto on sopivan pituinen ja itse kuulokeosa paljon miellyttävämpi korvassa kuin nuo "normaalit" BT-möhkäleet.

Pariutuminen N-Gagen kanssa onnistui kerralla. Kun laitteeseen laittaa virran päälle niin yhteys syntyy automaattisesti, tosin parin sekunnin viiveellä. Pienessä laitteessa pienet näppäimet ovat tietysti hieman hankalat käyttää, mutta kyllä homma kuitenkin toimii.

Äänen laatu ei ole paras mahdollinen. Se on "kirkas" ja jopa häiritsevä. Mun korvaani ainakin matalanpuoleinen ääni tuntuu mukavammalta.

Akku on todella pieni ja se on irrallinen paketissa, ja sen joutuu itse laittamaan paikalleen. Lataus tehdään samalla laturilla kuin puhelinkin. Akun kestosta en osaa vielä sanoa mitään.

Esa näkyy näitä myyvän ja omani ostin eilen Päämiehestä.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Joo, ääni ei ole kaikkein parhain. Kokeilin tota about kaks viikkoa sitten 6310i:n kanssa. Muuten on tosiaan mielestäni huomattavasti parempi kuin tavallinen HDW-2.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten pitkä johto on tuossa "johdottomassa" HS-3W:ssä? Entä onko jo kokemusta kuinka paljon/pitkään käyttöä se kestää?

4. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Up:) ...jos saisin joltain kapistusta kokeneelta vastauksen kysymyksiini.

5. ericman

Tykkäykset:
    0
    Nokian Uusi langaton HF

Odottelen että kyseinen tuote olisi jälleen tilattavissa, on kuulemma loppunut tukusta. Itse olen käyttänyt hdw-2:sta Hdw-2 on turhan suuri korvaan roikkumaan ja korvasangat paukkuu poikki, takuuseen olen vaihtanut 2 sankaa.

6. ericman

Tykkäykset:
    0
    Parempi kuin HDW-2

Sain juuri oman HS-3W:n, mikä on huomattavasti parempi kuin HDW-2. Tuote on hyvä, johtoa siinä on noin 15 cm, ja kyllä se "normaalia" käyttöä kestää. Ei enää katkeilevia korvasankoja!

7. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Re: Parempi kuin HDW-2

Vau! Vain 15cm... ehkä tuossa olisi jo se johdon mitta, joka ei menisi aina solmuun. Pitäisiköhän hommata tuo HDW-2:n tilalle kun Spooni on huollossa. Laita toki kokemuksia miten tuo akku kestää jatkossa.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös tuo ole aika hiton lyhyt... Siis on pakko pitää rintataskussa, mutta jos sellaista ei ole ni mitäs sit. Onko siinä jotain klipsiä et saa edes takin kaulukseen tms?

9. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    40cm on lähempänä totuutta, juuri mittasin. Korvasta vapaana roikkuessaan tuo klipsiosa ylettyy vyön tasolle, mutta piuha jää sen verran kireälle, ettei klipisä vyöhön saa.

E; Bull, siinä on siis klipsi, että saa esim. takinreunaan kiinni.

10. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pari viikoa olen laitetta kayttanyt 6600 luurin kanssa. Itse olen siihen varsin tyytyvainen.

Itse en pida niista perinteisista korvan paalla olevasti laitteista. Ne nayttavat rumilta ja osaa niista on hankala kayttaa silmalaisien kanssa.

Laitetta voi pitaa klipsilla esim rintataskussa tai sitten voi kayttaa kaulahihnaa.

* Aanenlaatu on mielestani ihan riittava
    * Akku kestaa noin 3h, mika normaalisti juuri ja juuri riittaa itselleni paivaksi.
    * Akun laittaminen koneeseen on aika huvittava toimenpide, mika jaanee tekematta hieman vanhemmilta. Hyvin pieni johti pitaisi itse kiinnittaa myoskin hyvin pieneen pistokkeeseen. Naurettavaa Nokia!
    * BT osan nappaimet ovat hieman tunnottomat, mutta ovat paremmin kasilla kuin korvalla pidettavien mallien.
    * kommunikointi 6600 kanssa on sujunut alusta lahtien ilman ongelmia

11. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Totta, juuri tuosta syystä itse valitsin Bluespoonin. HS-3W:tä kokeilin ja tuo puolimetrinen johto langattoman tekniikan tuotteessa häiritsi liikaa, eikä minusta tullut HS-3W:n omistajaa.

12. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Onkos tuo korvanappi tässä laitteessa samanlainen (-tuntuinen käyttää) kuin "perinteisissä" korvanapeissa? Kuvissa näyttäis olevan.
    Ongelmani nimittäin on, että perinteiset korvanapit eivät meinaa millään pysyä korvakäytävän suullani, vaan tippuvat jatkuvasti pois. Ilmeisesti anatomiani ko. seudulta on poikkeava...
    Jos tämä BT-HF on muotoilultaan samanlainen, se tuskin käy minulle... :(

Nämä korvan ympärille asettuvat BT-HF:t vois varmaan sopia mulle paremmin? Esim. Jabra?

13. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    On.

Kyllä ja Jabra onkin todella edullinen tai jos käytät rillejä/aurinkolaseja niin omaan kokemukseen perustuen suosittelen Bluespoonia.

14. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo, Bluespooni on vaan niin törkeen kallis, että se jää kyllä ostamatta. Jabra olis hinnaltaan passelimpi.

15. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni Bluespoonista on tullut joku edullisempi malli markkinoille... olisiko ollut Chameleon?
    Voit itse tarkistaa: www.nextlink.to. Toisaalta olen itse ollut koko rahan edestä tyytyväinen omaani (sen on moni saanut tältäkin foorumilta lukea ;))

Jos joku puhelinkauppias on noita ottamassa valikoimiinsa niin olisin kiitollinen tiedosta (ja toisaalta kauppias saisi ainakin yhden asiakkaan lisää).

16. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No niinpä näkyy olevan. 129 euroa näyttää olevan hinta hinnastossa - että pikkusen on hinta tippunut... tosin siihen varmasti vielä alvit päälle.

17. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Jo vain! Kyllä tuolla hintaluokalla luulisi löytyvän paljon enemmän asiakkaita kuin alkuperäisellä.

Jaa tämä viestiketju