1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ennätyksiä Saunalahden asiakaspalveluun jonottamisessa:

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja kasperi, 1/10/03.

1. kasperi

Tykkäykset:
    0
    Itse odotin 42 minuuttia.

Kuinkas teillä?

Edit: Capsit pois, ei huudeta t:Jussi

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuo on lyhyt aika. Mutta itse olen päässyt 30 minuutin jonotuksella.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: ENNÄTYKSIÄ SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUUN JONOTTAMISESSA:

kertaa kaksi tuo jonottamasi aika....ei oo muuten enään näitten pikkuritsa operaattorien palveluja kaivattu

4. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saunalahdellahan on loistava palvelu. Dna aspaan ei pääse ollenkaan. Pitää muuten olla hyvä syy jos soittaa kun odottaa noin kauan ;o)

Plehtihän on mainostanut että Saunalahti palkkaa jatkuvasti työntekijöitä. Eiks se panu niin ollut?

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä ainoa ja oikea "hyvä syy" jonottaa SL:n aspaan on irtisanominen

6. liekki

Tykkäykset:
    0

Radioviroon yli tunnin jonotus. Ilmeisesti aspa oli zaikkatauolla.

7. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Heh.. Eikö voi netin kautta irtisanoa? Asiahan on yksinkertainen. Eivät pura jonoja sen vuoksi ettei ihmiset jaksa irtisanoa. Itse luovuttaisin ja pitäisin nimittäin liittymän puolen tunnin jälkeen.

8. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti

Juuri äsken kokeilin soittaa GSM-asiakaspalveluumme ja jonotusaika oli noin 5 minuuttia. Keskimääräinen jonotusaika on tällä hetkellä noin 6,5 minuuttia.

Olemme palkanneet viimeisen parin kuukauden aikana asiakaspalveluun reilut 35 työntekijää lisää ja palkkaus jatkuu...

T: Panu.

9. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni tuo keskimääräinen jonotus on vähän vaikeasti laskettavissa. Aspahan on 24 h auki ja yöllä tuskin on jonoja ja silloin ei kovin moni soittelekkaan.

Mutta "parhoina" aikoina menee reilustikin tuo 30minuuttia.

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En tiiä mutta kerran yritin soittaa yöllä aikaan jolloin ei moni hereillä, Soneran aspaan ja sain oottaa muistaakseni ainakin puoli tuntia ja kysäsin mikäs noin ootatutti niin sanovat että hirveet jonot ja just yritetään purkaa niitä... :D

11. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Aspassa istuu suurinpiirtein sen verran ihmisiä öisin että saavat suljettua kadonneet luurit. Toinen mitä öisin kysytään on" phergele gummää näphräsihn mun khännyhkän lhukkoon janysse khyshyy jothain phukkoodia"

12. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Joskus jouduin setäni puolesta tekemään tuon, kun itse ei löytänyt (silloisen Telen) aspan kanssa yhteistä kieltä;) Sen jälkeen ei ole pitänyt pin-koodin kyselyä päällä.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    3 kertaa olen soittanut ja pisimmillään olen jonottanut 4 minuuttia.

14. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän nuokin ruuhkat hellitä kun pahimmat numeronsiirto- ja liittymäntilausrumbat on ohi.

15. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tämä on ainakin perin suotavaa... Itse tosin suhtaudun aika varauksellisesti noiden pienten operaattoreiden jonojen kaventumiseen, onhan ne olleet jo ennen nronsiirtojakin tukossa aika lahjakkaasti.

16. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tässä on tosiaan se vaara, että asiakaspalvelut tukkeutuvat tukevaisuudessa jatkuvasti kun tulee joku tarjouskampanja. Nyt kun numeronkin saa vielä mukaan, niin liikehdintään varmaan riittää. Jännä nähdä miten operaattorit aikovat asiakaspalvelunsa mitoittaa.

17. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Aspan henkilöstön kasvattaminen on vähän kaksipiippunen juttu. Olisi tietysti hienoa että asiakas joutuisi jonottamaan maksimissaan minuutin, mutta toisaalta sellaisen ihmis määrän palkkaaminen maksaa varmasti maltaita.
    Kustannuksia nykyään kuitenkin pyritään karsimaan jos ei nyt kirveellä niin ainakin juustohöylällä.

18. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Näin hyvinkin. Mitenkään viittaamatta saunikseen nimenomaisesti vaa asiakaspalveluista yleisesti väitän että ruuhkat monissa tapauksissa ovat hetkellisiä ja esim. toinen viikonpäivä tai kuukauden ajankohta voi tuoda aivan erilaisen tilanteen jonoaikoihinkin.

Edelleen, mitenkään nimenomaan saunikseen viittaamatta, voi pienten jonojen pitäminen olla jopa tarkoituksenmukaista; ihan vain jutustelun vuoksi soittelevat ja pikkumurheista / jopa täysin turhista asioista marisijat jäävät pois ja asiakkaat joilla on todellista asiaa.

Tietysti joku yli 10 minuutin jonoaika on jo mielestäni ihan liikaa. 1-3 minuuttia voisi olla kohtuuden rajoissa.

19. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    sori paha OT mutta tuli mieleen huippujuttu joka oikeasti tapahtunut:

Kaveri oli ottamassa hiukan häppää. No illan aikana sitten huomasi kadottaneensa rakkaan 5510:nsa joka toimi mm oivana pullonavaajana.
    Fiksuna miehenä soittamaan Soneran asiakaspalveluun että pitäisi saada liittymä kiinni. Keskustelu kulki juurikin seuraavaan tyyppisesti:

-Soneran asiakaspalvelu kuinka voin auttaa?
    -Tervesssss. Täshä xxxxx xxxxxxxxx hukkasin phuhelimen ja liithymä pitäishi sulgea.
    -Selvä, annatko numerosi niin suljetaan liittymä
    -Joo tse numero on 040-xxxxxxx.
    -Hetkinen, sinähän soitat juuri tuosta numerosta
    -Äläsh shä nyth ala, khyllä mä tiedhän milloin mun puhelin on hukasha ja milloih ei!
    -Mutta soitat juuri tuosta samasta numerosta jonka annoit.

-> kaveri katsoo kädessä olevaa vekotinta ja oma sininen 5510:han se siinä :D

Voitte uskoa että tälle on naurettu muutamat kerrat.

20. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Soittaa Sauniksen aspaan ja vielä maksaa puhelusta itse !???

Jaa tämä viestiketju