1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

En tajua puhelintani tai prepaid liittymää??

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja miiku1982, 13/6/07.

1. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    Puhelin ainakin sekoilee vissii prepaid liittymäl luulen. Eka ostin kolumbuksen prepaidin, väliin puhelin huusi että rajoitettu tms. ja kesti pari kolme kertaa ku sai johki yhteyden ja sitten puhelu katkeilee yhtäkkii, vähän samantyylinen juttu DNA arvossa :( Väliin näytössä ylhäällä on sinisellä värillä G ja välillä E. Outo puhelin. Go Mobilen liittymällä ei ollu mtn tollaasia :( Help somebody Puhelin on samsung z400 :)

2. kimmo Vieras

GoMobilella ei taida olla 3G-verkkoa käytössä. Laita puhelimestasi GSM 900/1800-tila päälle ja katso jos se auttaa asiassa.

3. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    Juu, katon että toimiiko :)

Hope so :)

4. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli aikoinaan tuo sama puhelinmalli, ja ilmoitteli myös aina välillä tuota rajoitettua palvelua, lienee siis puhelimen ominaisuus. Virtojen katkaisu auttoi, mutta oli todella ärsyttävää

5. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Rajoitettu palvelu on simpasampan ominaisuus. Sitä ilmenee suht helposti esim. bastun ja elisan liittymillä liikuttaessa 2G/3G-alueiden välimaastossa, myös edgen ja gprs:n kuuluvusaluiden vaihtuminen vaikuttaa asiaan. Puhelimen pitäminen 900/1800-tilassa auttaa asiaan jonkin verran.

Oletko muuten kokeillut Soneran Easya? Sitähän saa ärrältä tarjoukseen nyt, ja toimii tosiaan Soneran verkossa aivan kuin GoMobile ;)

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eikö Go Mobile käytä samaa verkkoa kuin Dna. Ainakin www.go.fi-sivuilla oleva kuuluvuuskartta on yhtä aukollinen kuin Dna:n...

7. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Bastun erittely näyttää gomobileen soitetut puhelut soneran puheluiden kohdalla. Ja sitten lainaan vielä meidän aluepäällikköä: "Niin, se gomobilehan toimii soneran verkossa niinku telefinland."

Tieto voi olla väärää/vanhentunutta mutta tälläinen kutina mulla kuitenkin on että soneran verkossa menis noiden puhelut. Finnetcomissa niiden puhelut taitaa mennä. Se tosiaan ennen kuului Finnet-ryhmään (denan verkko) ja nykyään on Aina Group (Soneran verkko)

Korjatkaa toki joku paremmin tietävä kun väärässä olen kuitenkin. Soneramiehet kun aina p*askaa puhuvat ;)

8. aimo Vieras

Ettet sekoita GoMobilea ja GlobeTeliä keskenään? GlobeTel toimii TeliaSoneran verkossa, GoMobile edelleenkin DNA:n verkossa.

9. rsk

rsk

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Go mobilen liittymä toimii DNA:n verkossa. Luulisin jopa että prepaid-liittymässä on samat härvelit taustalla kun DNA Prepaidissa. Ainakin latauspalveluun soitettaessa on täsmälleen samanlainen valikkorakenne.
    (pöytälaatikosta löytyy siis Gomobile Prepaid)

10. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Menee ihan ot, mutta aika usein tulee kaverilla soiteltua ja hänellä kuitenkin Gomobilen liittymä tietääkseni on, teleyritystunniste 75.

Ei nyt tässä heti pysty varmistaa, mutta erittelyt on ainakin näyttäny et soneralle ois siihen numeroon soiteltu.

Edit. Gomobile se tosiaan oli. 5,9cent/min postpaid-liittymä. Eikä mikään kytky.

11. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Lähdettä oisko heittää? Mua nimittäin alkoi nyt ihan kunnolla kiinnostaa. Joko mä olen puolisokea kädetön paviaani tai sitten bastun puheluerittely heittää häränpyllyä.

12. irritus

irritus Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35
    Kyllä, mutta vika on Saunalahden puheluerittelyssä, joka näyttää operaattorin nimen väärin.

GoMobilen liittymät käyttävät dna:n verkkoa.

13. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Tarviikin siirtää numero pois Saunalahdelta.

14. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    sulla fiksu aluepäällikkö ;) kyllä minunkin tietääkseni se denan verkossa toimii

15. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    siirrä ihmeessä mutta varo että et vahingossa siirrä denan verkkoon kun ei ole tietoa että mikä op missäkin toimii, kun denan verkko on kuulemma niin reikiä täynnä että ei sen jälkeen voi soitella missää :) sori ot...

16. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Nonii sitähän minäkin, antaa nyt pomojen puhua mitä puhuvat. Kaikkihan sen tietää ketä sen 'oikean' työn tekee.

17. morakniv

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Mitä jos mä jo hetken mielijohteesta siirsin ton saunalahden kk-maksuttoman denalle? Voinko mä nyt enää soittaa ja testailla? Mitä jos mulla on vaan toi kortti messissä ja tärkeä puhelu odottamassa? Miten mä nyt tulin toimeen ton reikäisen verkon kanssa?

Btw, meen testailemaan Leville (+100km säteellä sieltä) parin viikon päästä sitä reikäisyyttä. Kerron sitten miten kävi ja monta puhelua jäi soittamatta.

Jaa tämä viestiketju