1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

En saa soittoääntä koska on saldoraja (?)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja allipa, 22/4/07.

1. allipa

Tykkäykset:
    0
    Heips ja apuva

En saa tilattua soittoääniä ollenkaan, koska mulla on OLEMASSA saldoraja (ei edes päällä, eikä ole mennyt päälle varmaan vuoteen, mutta se on PAKKO olla, muuten voi käydä köpelösti).
    Mulla on TeleFinland. Näin olen ymmärtänyt että sen viestin esim "aitoaani popmusiikkia" numeroon se-ja-se voin lähettää mutta kun tulee takasin viestinä se ns. linkki tai mikä se nyt on niin sitä kun painan niin se ei anna hakea soittoääntä. Muistan joskus kysyneeni tätä jostain ja vastaus oli jotain, että se hakeminen eli puhelimen meneminen "nettiin" voi ylittää saldorajan vahingossa koska tulee niin viiveellä, eli sen takia ei voi tehdä sitä hakua ollenkaan. Toivottavasti joku ymmärtää mitä yritän selittää :) Eli toisin sanoen en saa hakettua ollenkaan soittoääniä!! Alkaa pää hajota jo ja tahdon soittoäänen vaihtaa. Miten voin tehdä sen? Mulla ei ole blue toothia, infrapunaa eikä usb-liitäntää puhelimessa. Mulla on Nokian 6060.

Mitä nyt keksis??

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Lainaat sellasen SIM korttia jolla on puheaikaa. Maksat sille ja homma bueno.

3. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    175
    Puhelinmalli:
    OP2
    Toinen mikä nyt tulee mieleen, on puuttuvat wap/gprs asetukset, mikä voisi estää tuon linkin käytön myös.

4. Drummaster

Drummaster

Tykkäykset:
    0
    Itellä on saldoraja mutta kyllä pystyn silti tilaamaan soittoääniä ja muita juttuja.sulla ei oo varmaa gprs-asetukset kunnossa.

5. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eihän ole mitään palvelu- tai viihdetekstiviestiestoja päällä?

6. samumanu Vieras

Itellä on 1 tf-liittymä jossa on saldoraja ja ihan kaikki tomosetki onnistuu, kuin myös wap/gprs jne jne. Eli jossain muualla häikkää tai sit raja tullu vastaan koska sillonha ei voi tilata..

7. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Maksaako joku oikeesti soittoäänistä :D tee niin että menet sinne sivulle missä se soittoääni on. Jos ovat palikoita niin se tune on koekuunneltavissa siellä sivulla kokonaisuudessaan. Sitten ei muuta kuin audacityllä rippaat sen suoraan www sivulta ja käännät ämpäreeksi. Ja siirrät puhelimeen.

Ja oikeesti tollasta pop musiikkia soittaria pitävä saa kyl massateini (tm) testissä täydet pisteet.

8. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Helppoa kun/jos sen osaa :)

9. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    [offtopic]Miten musiikkimaku liittyy massateiniyteen? Onko äitini, 44v, massateini kun sattuu pitämään kyseisestä kappaleesta?:)[/offtopic]

10. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nykyajan äipät ovat varsin vireitä ja nuorekkaita ;)

11. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Ainakin Elisalla & dna:lla Saldorajan kytkentä vaatii palveluestot F (Aikuisviihde & Ajanviete) sekä puheluista että viesteistä. Koskee uusia viime kesäkuun (?) jälkeen tehtyjä saldosopimuksia.

Jaa tämä viestiketju