1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

En saa infrapuna laitetta toimimaan!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja venuska, 15/8/04.

1. venuska

Tykkäykset:
    0
    Eli olen täysi aloittelija/tumpelo näissä asioissa ja ostin irmate 210 infrapunalaitteen.Tarkoituksena olisi lähinnä saada kännykästä tyhjennettyä kuvia koneelle.
    Kun menen ohjauspaneeliin ja sieltä kohtaan infrapuna tulee ruutuun teksti:
    Virhe 45
    Infrapuna sovellus on havainnut sisäisen virheen.Tarkista infrapunalaitteen ohjelmistomääräykset verkon ominaisuuksista.Jos kyseessä on ulkoinen tai asennettava laite, tarkista yhteys.Käynnistä Windows uudelleen.

En tajua tuosta oikein mitään ja tuossa infrapuna laitteessakin on tuommoinen valo jonka en kyllä ole nähnyt koskaan palavan...
    Ja kännykkänä mulla on 6230 ja koneella on Windows 98.

Eli olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi autta!

2. isokyy

Tykkäykset:
    0
    Päivitä infrapunan ajurit.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ja helpointa lienee pyytää apua vaikka ruoka/juomapalkalla esimerkiksi kaverilta, joka on vastaavien laitteiden kanssa leikkinyt aiemminkin. Siis tuntuu itselle ylivoimaiselta.

4. venuska

Tykkäykset:
    0
    Mitenkähän nuo ajurit päivitetään?Kuten sanoin olen täysi aloittelija...

En minä ensimmäisenä täältä apua tullutkaan pyytämään vaan on tuota kaksi kaveria katsonutkin, muttei kummallakaan ole siitä kokemusta.
    Ketään muita kavereita kun ei ole, jotka tajuais tämmöisten laitteiden päälle.
    Apu olisi edelleen tarpeen:)

5. isokyy

Tykkäykset:
    0
    Katot sieltä infrapunan valmistajan sivuilta, ja sit vaan asennat sen. Tai kokeile poistaa ir eka järjestelmästä ja asentaa uudelleen. Onkos toi usbilla? Siitäki voi johtua, jos on vaikka väärässä usb-väylässä.

Jaa tämä viestiketju