1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

En pääse yhteen myynti-ilmoitukseen!

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja bull, 10/1/03.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikäköhän mättää kun en pääse lukemaan Jukran GD87:n myynti-ilmoitusta... Muihin kyllä pääsee mutta tuonne ei, selain vaan lataa ja lataa... Muilla samaa ongelmaa?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Mulla ei ainakaan mitään ongelmia. Yritä hetken päästä ladata aihe uudelleen.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oon yrittänytkin pariin otteeseen uudessa selain-ikkunassa, mut tuloksetta. Koitin poistaa keksitkin (epätoivoinen teko) mut ei auttanut...

Koitan vielä myöhemmin.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Myydään uudenveroinen Panasonic GD87 gsm-matkapuhelin. Puhelin ostettu 24.12.2002 eli takuuta melkein vuosi jäljellä. Ihan pientä kulumaa on kuoressa, HUOM: PIENTÄ! Mukaan kaikki mitä kaupastakin ostettaessa eli itse luuri, akku, käyttöohje, laturi, laatikko(pikkaisen rikki) ja kuitti.
    Puhelin on varustettu todella mahtavilla ominaisuuksilla! Tässä osaa:
    *Sisäänrakennettu kamera
    *65 000 värin näyttö
    *MMS-viestit
    *4+1 GRPS
    *Sähköposti
    *Kaksi näyttö systeemi(puhelimen "kannesta" näkee soittajan nimen jne tietoja)
    *Polyfoniset soittoäänet(16 yhtäaikaista ääntä, Nokiassakin vain 4)
    *WAP 2.0

Lisää tietoa: http://www.panasonic.fi/index.asp?RootSection=6&SubId=819&DocId=854&paluu=on
    http://www.panasonic.fi/index.asp?r...SubId=781&VirtualGID=17&VirtualSGID=48&sivu=1

Tämä malli sai mm. viimeisimmässä Tekniikan Maailman testissä täydet Viisi(5) tähteä.

Tarjoa!

YV / Rajala@mbnet.fi / txt-viestit: 0400-856401

Jaa tämä viestiketju