1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

en mikään nero, vaikka haluaisinkin

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja dragonini, 14/7/05.

1. dragonini

Tykkäykset:
    0
    hei kaikille!

löysin vasta tämän foorumin ja luin monia hyviä juttuja, joten ajattelin kysellä viisaammilta neuvoja!!!

olen ollut jo liki kaksi vuotta onnellinen p900:n omistaja, känny on muuten toiminut hyvin, mutta joudun noin kerran viikossa katkaisemaan virrat, jotta saisin esim. tekstiviestien ja muidenkin juttujen kirjoituksen onnistumaan (ei tuo kosketusnäytön näppistä näytille), myöskään "tikkukirjoitus" ei tällöin onnistu.
    läpän olen poistanut, enkä siis tiedä toimisiko kirjoitus näppäimillä.
    olen käyttänyt puhelinta takuuhuollossa, mutta se ei auttanut mitään tähän vaivaan.
    kaikki muut jutut toimii kunnolla, joten tämä on joskus vähän harmittanut kun joutuu buuttaamaan koneen kesken kiireiden.
    onkohan kenelläkään ollut samanlaista vaivaa, vai enkö vain ole oppinut tuntemaan puhelintani kunnolla!?!

olisin kiitollinen kokemuksistanne tämän vaivan korjaamiseksi, ja muistakin vinkeistä!

lämpimiä kesäpäiviä "odotellessa"

2. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ehkä aiheen muuttaminen olisi paikallaan ...

3. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Joo..

4. Rentz

Tykkäykset:
    13
    P900 jättää kaikki ohjelmat mitä sä käytät muistiin. Eli kun sul on siinä paljon ohjelmia muistissa niin muisti täyttyy ja ei ilmesty toi näppis kuvake. Kannattais välillä sulkea ohjelmia vaikka TaskMan:illa.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Symbian puhelimia pitää buuttailla samanlailla kuin tietokoneitakin. Ihan normaalia.

Tosiaankin P900 (kuten kaikki UIQ luurit) jättää auki olevat ohjelmat muistiin auki.

6. Dunia

Tykkäykset:
    0
    niinhän muutenkin..

on muuten mulle ihan jossain kännyliikkeessä sanottu että kännystä kannattaa kytkee virta pois vähintään kerran viikossa, auttaa puhelinta pysymään kunnossa..

entisessä T610:ssä ei netti toiminu ni myyjä laitto virran pois ja takasin ni johan alko toimii taas!

Jaa tämä viestiketju