1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Emule ja gprs

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Kaapo, 28/2/04.

1. Kaapo

Tykkäykset:
    0
    Miten hyvin olette saaneet pelittämään emulen ja gprs:n ? Olen itse mielestäni määritellyt minimaaliset yhteysnopeudet ja pienet yhteyksien määrät (=3). Kuitenkin yönkin aikana saattaa tulla vain 10 Mt tavaraa, samanaikaisesti minulta imutetaan kolmen hengen voimalla UL kaista tukossa. Eli tukkiiko tuo UL minun imutuksen vai mikä mättää ? Kun noita muiden imurointeja ei taida saada kokonaan pois, niinkuin Kazaassa ?

2. Siikki

Tykkäykset:
    0
    No laita dc++ ja fakerit päälle ni tulee, tai siis sanoit et on kolme yhteyttä, no ne taitaa mennä kaikki uploadeille.

3. tenttu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One + LG G Watch R
    ed2k://|file|eMule.Plus.V1.0.Leecher.Crack.No.Ratio.Disable.or.Enable.upload.ace|978260|67175a6d37a223b72eece48be10d2191|/

4. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Jos itse meinaa jotain saada ladattua, ei kerpsi-yhteydellä kannata jakaa mitään. Tukkii tehokkaasti yhteyden, eikä itelle tuu bittiäkää.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sanoisin että eMule on tarkoitettu laajakaistayhteyksille jotka on auki 24/7. En kyllä menisi käyttämään eMulea GPRS:n kans.

6. hanhiemo

Tykkäykset:
    0
    Emule on GPRS:n kanssa suht turha ohjelma, listalla jonotukseen tarvitaan kiinteähintainen 24/7 piuha ja hyvät hermot. Itse olen parhaimmaksi p2p ohjelmaksi gprs:n kanssa havainnut kazaa liten. DC on myös hyvä niin kauan kunnes joku tulee uppimaan jotakin ;).

7. Kaapo

Tykkäykset:
    0
    Minulla kun sattuu olemaan kiinteähintainen 24/7 gprs, mutta ärsyttää, kun minulta imuroijat tukkii kaistan, en edes vielä ole saanut tuota ylhäällämainittua huijausohjelmaa. Kazaa on kyllä paras nopeuden puolesta, välttämättä ei vaan löydy mitä etsii. DC taitaa olla warettajien heiniä, kun pitäisi olla gigatolkulla tavaraa jakoon..

8. Make77

Tykkäykset:
    0
    Mikäs liittymä ja miltä operaattorilta? Kerro oitis!!!

9. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Ei kannata kyllä edes miettiä emulea ja gprs:ää samassa asiayhteydessä.

Jaa tämä viestiketju