EMS-logoja buumi.netistä

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
En tiedä onko tästä ollut puhetta aiemmin mutta nyt niitä siis saa. Eka tallennetaan kuva tekstarista, sitten mennään työkalut ja kuvat -valikkoon jotta saadaan kuva omien kuvien joukkoon. Sitten sen voi asettaa esim. taustakuvaksi tai vaikka lähettää EMS:ää tukevaan puhelimeen.[/url]

niskalaukaus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
eipä mulla muuta, kun että toimiikohan nuo panasonic gd67:ssa koska sekin on EMS-puhelin. tuottaakohan värinäyttö jotakin onkelmia?

ACDC

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
SE Aino
Ei ainakaan t65sessa saa sitä logoksi..tai sit en ossaa... se tallentuu omien kuvien(jotka näkyy sillonku joku soittaa) mut logoksi ei saa.. softa on r2b

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
luulisin ettei mustavalkoset logot aiheuta ongelmia värinäytös,eikös värejä oo myös musta ja valkonen?toisin päin ongelma on sit eri mut neki saa toimimaan millä tahansa kuvankäsittely ohjelmalla jos on datakaapeli...

G

Guest

jopo sanoi:
eipä mulla muuta, kun että toimiikohan nuo panasonic gd67:ssa koska sekin on EMS-puhelin. tuottaakohan värinäyttö jotakin onkelmia?
ne vaan näkyy musta-valkoisina!

Thelmi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Juu.. tuli tilattua pari päivää sitte yks EMS-viesti ihan kokeeksi, tosin tuo suolainen hinta ei paljoa kiinosta. RL:n MMS palvelut on vissiin tänään avattu? oli meinaan ainakin mainos siitä tänään Kalevassa, tämä näin offtopiccina tähän.

G

Guest

jopo sanoi:
ja siellähän on mainittu yhteensopivissa puhelimissa että juuri Panaonic gd67 on valmis ottamaan vastaan noita logoja!

G

Guest

mitä eroa noilla EMS-logoilla muuten on tavan "nokia"-logoihin?

Thelmi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
salalalaa sanoi:
mitä eroa noilla EMS-logoilla muuten on tavan "nokia"-logoihin?
EMS-logoilla voi elävöittää tavallisia tekstiviestejä. Lisäksi voi vaikka alleviivata jonkun tekstin ja laittaa jonkun sävelmän viestiin.

niskalaukaus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
selväks tuli. mut siks minä ´kysyin, koska sillon kun minä kävin kattomassa niitä, ei ollut minkäänlaista merkintää panasonicista.

Top Bottom