1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa Elisan Sim lukitus?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Hiiri, 26/8/07.

1. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Haaveilen kovasti uudesta commarista, ja itellä on saunalahden liittymä jossa määräaikainen datapaketti. :-/ En siis voi siirtää numeroani Elisalle vaan pitää ottaa uusi numero. Miten kireä tuo Elisan SIM lukitus on, että toimiiko siinä saunalahden sim kortti olleskaan? Kun tuo sauniksen datapaketti on sellanen tosi nopee ja maksaa vaan 10e/kk. Tahtois käyttää tuon datan hyväkseen, ettei ihan mee hukkaan koko raha...

2. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2105
    Puhelinmalli:
    iphone 5S

3. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    eiköhän se toimi. jos haluat kokonaan lukitsemattoman niin ota kytky dna:lta. on varmaan hiukan halvempikin kuin elisan. on silloin puhelimella parempi jälleenmyynti arvo eikä tarvii miettiä että mikä liittymä toimii ja mikä ei.

edit: niin tai miksi et ota kytkyä saunikselta jos sulla on jo niiden liittymä?

4. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    kyllä varmaan ottaisinki saunalahdelta sen kytkyn, mutta kun niitä saa vasta sitten syyskuun lopun jälkeen aikasintaan. Minä olen hieman hätäinen luonne ja kaikki pitäisi saada heti huomenna :D

5. kimmo Vieras

Itse olen jonkun verta hätäisempi ja minusta kaikki pitäisi saada jo eilen. Mutta se ei ollut tärkeätä. Jos et ole jo lukenut, niin suosittelisin tutustumista tähän ketjuun, siitä selviää että ehkä kannattaisikin odottaa vielä hetken aikaa ennen luurin tilaamista. Ikäväähän se on, jos jotain uutta saa ja se sitten osoittautuukin sudeksi, tahi ainakin sellaiseksi että huoltoon pitää hetikohta kiikuttaa.

6. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2105
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Mitä teet vanhalle puhelimelle?

Eli myytkö?
    Vaari voisi ostaa. Kuvittele, "vaaria istumassa kiikkustuolissa, rollaattori vieressä.Polttamassa piippua. Alkava dementtia... Odottaamassa vanhainkoti paikkaa, vaipat housuissa ja näpräämässä uutta kännykkäänsä".

7. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Vanha puhelimeni menee miehelleni käyttöön ja hänen puhelin vastaavasti hänen tyttärelle. Joten tässä alkaa moni katteleen minun suuntaan, miksi jo kohta en saa päätöstäni tehtyä puhelimen suhteen. Mistä tilaan ja koska :D Onkohan tuota uusinta versiota commarista kellään myydä? Luin vain Aamulehdestä, että ovat nyt saaneet toimitukset taas pyörimään...
    Voisko jossain Elisa shopissa olla jo saatavana kytkynä??
    Hätä, hätä minulla kova :D enskuun loppuun on niiiiiin pitkä aika :D

8. edelpils

Tykkäykset:
    0
    Turha kiirehtiä, otat Saunalahdelta puhelimen ja olet tyytyväinen.

Jaa tämä viestiketju