1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisan kytkypuhelimen toimitus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja ttaure, 13/3/08.

1. ttaure

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Sellainen ongelma on, että Elisa laittoi minulle viestillä tarjouksen uudesta 24kk sopimuksesta, kun vanha loppuu huhtikuussa. Heillä oli E90 hinta 29€/kk ja vanhan puhelimen loput maksut luvattiin ilmaiseksi, niin päätin ottaa tarjouksen vastaan (kommarin hinnaksi tulee nyt vähän yli 600€).

Tilauksen yhteydessä luvattiin toimitusajaksi 7 arkipäivää, ja nyt on mennyt kohta 4 viikkoa. Asiakaspalvelussa luvattiin toimitusajaksi 2 viikon jälkeen 1-2 viikkoa tilauksen tekemisestä lähtien... Eli nyt ollaan kohta 2 viikkoa pakkasella!

Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia???

Lisäksi nyt mietityttää että kun on nämä palvelutkin turhaan päällä E50 puhelimen kanssa, niin kuinka kauan jaksan maksaa turhasta. Toisaalta se, että mitä mahtaa maksaa jos peruutan koko roskan....?

Liittymässäkin on ollut sotkua kun netissä vaihto 200min liittymästä Oivaan oli palvelun mukaan ilmainen, ja nyt viikko sen jälkeen laitettiin päälle 70min+tekstari+datapaketti... Tulee varmaan 1000€ kytkentämaksut :D

Nettipalvelu on aivan sekaisin ja asiakaspalvelussa tiedetään vähemmän kuin minä itse. Millä perusteella mahtavat laskuttaa??? Nyt ei kuitenkaan ole enää yli kuukauteen tullut laskuakaan, vaikka ennen tuli 3vkon välein...

Lopputiivistelynä sellaista, että operaattoria tekisi mieli kohta vaihtaa!

-t-

2. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    Kun/jos saat tilausvahvistuksen, on sulla sen suhteen kahden viikon peruutusoikeus tällaiseen markkinointiin perustuvassa kaupankäynnissä.

Taitavat vaan odottaa huhtikuulle ja todeta että "ilmaiset" kuukaudet oli ja meni, koska uutta laitetta ei ole ollut käytettävissä.

3. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Etämyynnissä on 14pv peruutusoikeus asiakkaalla tuotteen vastaanottopäivästä, ei muuta kuin kommu takaisin Elisalle (jos se nyt joskus saapuu) ja pyydät perumaan koko systeemin.
    Sitten vaan uutta matoa eli liittymää koukkuun kun numero huhtikuussa vapautuu Elisan luotettavien ja toimivien palveluiden alaisuudesta.

4. ttaure

Tykkäykset:
    0
    Noh, jaksoin vielä kerran soittaa asiakaspalveluun, ihme kyllä!

Sieltä vastattiin alle 5 sekunnin sisällä ja tyttö siirsi minut suoraan Elisan "oikealle" asiakaspalvelijalle, joka siis tietää ja näkee jotain koneelta.

Kaveri oli aivan uskomattoman hyvä hommassaan ja sain ensimmäistä kertaa palvelua 24kk aikana. Pahoitteluna tuli paljon alennuksia ja yhteensä hän auttoi asiassa varmasti yli puoli tuntia. Tarkisteli varastotilanteen ja tarkasti minun laskuni, että mitkä palvelut kannattaa ottaa. Sitten laitettiin E90 oikeasti tilaukseen kunnolla (Eka tilaus ei ollut lähtenyt mihinkään ATK:lta ja ostopalveluiden asiakasneuvojaltahan en saanut mitään apuja viimeksi) ja luvattiin että DHL on ovella ensi Pe mennessä. Jos ei ole niin soitan tälle kaverille, ja hän peruu kaikki littymän palvelut ilmaiseksi ja saan sitten valita operaattorin uudelleen...

Ilman tätä kaveria olisi Elisa vaihtunut melko nopeasti, mutta nyt saivat pitää tyytyväisen asiakkaan... Toivottavasti ton kaltasia kavereita tulee sinne enemmän hommiin, niin alkaisi hommat luistamaan!

-t-

5. Nist Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 ja Elisa, retroiluun 3310
    Mites sä tämmösen tarjouksen sait? Miksei mulle lähetetä? :) Mäkin haluan vaihtaa nykykytkyni uuteen kommukytkyyn. :)

6. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Tarjouksen saa kuka vaan kenellä on about pari kk kytkyaikaa jäljellä.

7. JouhaMan

Tykkäykset:
    0
    Onko havaintoa mikä tämä "oikea asiakaspalvelija" oli titteliltään? Itseäkin nimittäin kiinnostaisi kun on ollut kohta kolme viikkoa tulossa N95 8GB vastaavalla diilillä, ja perjantaina tavoitettu tilauskäsittelijä tms. ei varastosaldoa nähnyt. Tilaus kuitenkin hänen mukaansa kirjautunut asianmukaisesti ja "mennyt läpi", mitä se sitten tarkoittaakaan. Neuvo oli lohdullinen "oottele nyt vaikka loppukuuhun jos se sieltä tulisi"..

8. Nist Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 ja Elisa, retroiluun 3310
    Kiitos tästä tiedosta! Nyt minullakin on uusi kytky-E90 ja sillä tätä viestiä tässä näpyttelen. :)

Hieno peli tämä. Miten ihmeessaä olen pärjännyt ennen ilman qwerty-näppistä?

9. S@mpp@

S@mpp@

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS5
    Terve!

En viitsinyt aloittaa uutta topicia joten kysyn sen täällä.

Toimiiko DNA, elisan kytkypuhelimissa? Näin minulle kerrottiin, että toimisi, mutta tarvitsen varmuuden asiaan.

10. karvis

karvis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    428
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
    Ei.

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Osa laitteista on lukitsemattomia, eli niissä toimii. Jos myyjä on sanonut, että toimii, niin toimii.

12. S@mpp@

S@mpp@

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS5
    Puhelin toimii Elisan, kolumbuksen ja jonkun muun liittymän korteilla. Eli ei ilmeisesti ole lukittu.

13. Peppokani Vieras

Jos joku muu on Saunalahti, niin silloin taitaa olla lukittu.

14. S@mpp@

S@mpp@

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS5
    Ostan sen kuitenkin, kun on niin edullinen :) Täytyy sitten vaikka hommata siihen sopiva liittymä...

15. samumanu Vieras

Eräs kaveri sanoi, myy elisan littymiä työkseen, et KAIKKI uudet laitteet mitä tilaavat ovat ilman minkäänlaista lukkoa, hyllyssä saattaa olla korkeintaan muutamia lukittuja mutta kysymällä siitä selviää.

16. ttaure

Tykkäykset:
    0
    No raportoimpa uudesta E90 mocca puhelimesta hiukan tänne:

Tosiaan kesti sitten lopulta 2 päivää saapua Elisalta :D

+ Uusi näppis, ei millään ota kiinni näyttöön (toivottavasti :)
    + Ei rätise

- Keikkuu (Miksi uutta tattia ei ole nokialla laittaa siihen muistikortin viereen)
    - Kaatuu useita kertoja päivässä!!!
    - Viivakoodin luku ei toimi
    - Tunnoton kameran laukaisu

Laitan tonne toispuolelle lisää jos sellasta tulee... :D

17. J3ke

Tykkäykset:
    0
    En kyllä menisi Elisan asiakkaaksi enää 2 vuodeksi. Laskutus ja asiakaspalvelu ala-arvoista. Saa väitellä asiakaspalvelijoiden kanssa , kumpi on oikeassa, vaikka oli täysin selvää , että olin oikeassa. Otin yhteyden asiakaspalvelupäällikköön , jonka kanssa taistelin hetken , ja hän joutui myöntymään , että olin oikeassa. Ja se , että asiakaspalvelusta heitetään ulos , eli sanotaan , että jono on täynnä.

18. JouhaMan

Tykkäykset:
    0
    Selvisi syy omaan viivästykseen. Myyjä joka puhelimitse diilin myi, oli kämmännyt, ja tilauksessa luki että n95 toimitetaan vasta huhtikuussa. Nyt moka ilmeisimmin korjattu ja luuri tulossa ensi viikolla.

Tämä minua palvellutkin tyyppi - hämmentävää kyllä - tuntui osaavan todella hyvin asiansa ja vastausaika tiedotteen jälkeen oli myöskin sekunneissa. Olisipa vaan jo aiemmin osunut kohdalle.. :)

19. ikaros78

Tykkäykset:
    0
    Uusi tarjous Elisan kytkykaupan loppuessa

Aiemmissa viesteissä oli mainintaa siitä, että Elisan määräaikaisen kytkykauppasopimuksen loppuessa asiakkaille tarjottaisiin uutta sopimusta, jossa uuden puhelimen hankinnalla kuitattaisiin vanhan puhelimen sopimuskauden loppumaksut.

Osaisiko joku kertoa tarkemmin, millainen tämän tarjouksen sisältö on ja koskeeko se kenties vain jotain tiettyä puhelinmallia (aiemmin esillä oli E90) vai saisiko puhelimen valittua vapaasti? Itseäni kiinnostaisi tällä hetkellä eniten E51.

Minulla on heinäkuun alussa umpeutumassa sopimus, ja olen parhaillaan suunnittelemassa uutta puhelinta ja tuollaiseen tarjoukseen voisi tarttuakin, niin voisi lopettaa vanhan jo aiemmin.

Toki tarjousta voisi kysäistä suoraan Elisan asiakaspalvelustakin, mutta en tiedä, mahtaisiko tarjoukset parantua, jos odottaisi vielä hetken Elisan omaa yhteydenottoa...

20. samumanu Vieras

Jos otat uuden elisan kytkyn saat max 2kk maksuja anteeksi mut jos oot maksana puh esim könttänä ni saat 3 ekaa kk puhepaketin puoleen hintaan.

Jaa tämä viestiketju