1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa Elisan asiakaspalvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja shadow, 20/4/04.

  1. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    En tiedä johtuuko RL:n siirtymisestä elisaan vai ei, mutta koskaan ennen en ole vastaavaan törmännyt. Soitin juuri Elisan aspaan jutellakseni laskustani jossa oli omasta mielestäni vikaa. Vastaukseksi sain suhteellisen tylysti, että "en valitettavasti voi keksutella laskusta tähän aikaan yöstä". Aikaisemmin ainakin olen muutaman kerran soittanut illalla en näin myöhään, mutta kumminkin klo22 jälkeen enkä kertaakaan ole vastaavaan törmännyt. Ei ainakaan saa Elisa tuosta kiitosta jo töykeältä kuulostaneen asiakaspalvelijan takia.

    Samaan voisin laittaa ongelmani joka laskun kanssa oli.
    Minulla on puheaikaa 10€/kk 2007 vuoteen asti ja käsittääkseni alennus koskee kaikkia normaalihintaisia puheluita ja tekstiviestejä. Kumminkin nyt kun sain laskuni oli alennus tullut pelkistä RL:n gsm:n soitetuista ja RL:n palvelunumeroista vastaan otetuista tekstareista joita yhteensä oli 5,14€ joten en saanut sitä 10€ tältä kuukaudelta vaikka normaalihintaisia puheluita ja tekstareita oli tässä kuussa kumminkin 25€. Yhdestäkään tekstiviestistäni en saanut alennusta enkä myöskään heimopuheluista. Eikö tuollainen alennus sitten koske muka heimopuheluita koska eivät ole "normaalihintaisia"? No jos ei niitä koske niin aina+:lla soitettaessa muihin opertaattoreihin soitettaessa ainakin pitäisi olla normaalihintaisia. Aina tähän asti ainakin on tullut alennusta täydet 10€ tai ainakin luulisin niin nyt ensimmäistä kertaa tuo sattui silmään.
     
  2. Tanjuzka

    Tanjuzka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    11/7/02
    Viestit:
    3324
    Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kyllä sinun pitäisi saada alennusta niinkuin ennenkin.

    Soita uudestaan asiakaspalveluun, ehkä sillä asiakaspalvelijalla oli huono päivä (tai siis yö)
     
  3. SuSu

    Liittynyt:
    6/12/03
    Viestit:
    22
    Tykkäykset:
    0
    Mun käsittääkseni ainakin joissain aspoissa tuo yöaika on nykyään rauhoitettu täysin "kiireellisille" tapauksille kuten liittymien sulut, PUK-koodit, verkkoviat jne. Asianhan olisi tietysti voinut kertoa täysin ystävällisestikin ja pyytää palaamaan asiaan aamulla.
     
  4. SV-3310 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2316
    Tykkäykset:
    19
    RL-aikaan laskutusasiat pyydettiin hoitamaan päiväsaikaan, en tietenkään muista tarkkaan mutta 21-22 välillä olen voinut soittaa. Eivät kuulema edes näe laskuja öisin. Olikohan töykeys osittain kielitaidon puutetta jos meni etelänaapuriin?
     
  5. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Sama se menikö etelä naapuriin vai ei silti asiakaspalvelusta en odota noin töykeää vastausta, ei saisi kielitaito olla niin huonoa, että töykeältä vaikuttaa. Pitäisi elisan harkita ihan suomalaisia palkkaamaan jos etelänaapurista saa tuollaisia vastauksia. Vaikka soitinkin kyllä yöllä niin odotan silti saavani ystävällistä asiakaspalvelua kun aspaan soitan.
     
  6. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Kun katsoo nykyistä epätervettä hintasotaa ja eräiden operaattorien suorittamia massairtisanomisia, niin kannattaa miettiä mitä liittymältään tarvitsee ja onko valmis maksamaan siitä (hieman ekstraa jopa).
     
  7. Cruisse

    Liittynyt:
    20/9/02
    Viestit:
    133
    Tykkäykset:
    1
    Samanlainen puhetarjous muijallakin on ja eilen tuli lasku 3 kuukaudelta ja alennusta oli kokonaista 1€uro.
    Soitti aspaan ja kyseli, että miksei ole puheaikatarjousta vähennetty niin varmaan 20 minuuttia joku savolainen yritti selitellä kaikenlaista ja muija ei vaan ymmärtänyt, muttei antanut periksikään vaan tivasi ja tivasi kun ei laskussa näkyny vähennyksiä.
    Lopulta kuitenkin sanoi, että lasku on sitten vähän yli 5€uroa??? Muija alkoi jo kypsyä ku ei tullu hommasta mitään ja sanoi että selvä, olkoon.
    Johan kuukausimaksutkin olisi ollut lähes 10€uroa, mutta ei aspan muija tajunnu mitään.
    Paree ku menee käymään jossakin toimistossa nokka nokkaa vasten niin ei tuu myöhemmin ainakaan mitään yllätyksiä.

    Kyllä se alennus sulle kuuluu, mutta ei taida aspan väki olla ammattinsa osaavia :( Soita tai käy jossakin toimistossa.
     
  8. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Kannattaa laittaa reklaamaatiot yleensäkin menemään kirjallisenä, niin asiakaspalvelija voi niitä sitten 'kaikessa rauhassa' käsitellä ilman asiakkaan hiillostusta. Helpottaa kummankin osapuolen verenpainetta. ;)
     
  9. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Nyt sitten pistin elisan sivuilta palautetta jonkin verran moittivaan sävyyn. Saas nähdä kuinka nopeasti vastataan ja kuinka hyvän vastauksen saan. Ilmoittelen sitten täällä foorumilla millaista vastausta sain.
     
  10. nimezis

    nimezis

    Liittynyt:
    18/9/03
    Viestit:
    673
    Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Soitelin tänään Elisaan odotus ei kesti kun minuttin pyysin peruntumaan liittymän siirron ja onnistui hetkessa.
    Eli edelleen primapalvelua. Sama voisin sanoa Kolumbuksen aspasta, toisin en ole koskaan tapellut laskuista, ei ollut syytä 5:ssa vuodessa :)
     
  11. vonkaus

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    194
    Tykkäykset:
    1
    Tämä 5 vuoden puheaikatarjous tuntuu olevan Elisalle jonkinlainen tuskainen riippakivi.

    Mun ja yhden kaverin on pitänyt yhteensä VIISI eri kertaa korjata tuo laskutus. Sama syy aina: Tätä 10€ alennusta ei ole huomioitu.

    Alkaa tuntumaan, että tekevät tätä ihan tarkoituksella... 3 eri kertaa minä olen asian saanut toimimaan, ja taas.... muutaman kuukauden päästä...tulee lasku, missä ei ole sitä -10,00€!

    Ei voi olla niin huono ohjelma laskutuksessa, että tuo tapahtuisi näin usein niin monelle. Ostaisivat vaikka passelin, silläkin tuo onnistuisi...
     
  12. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    Passeli professional joo.. :D
     
  13. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Ai muillekkin on tuota tapahtunut? Ja vielä aikasemminkin... Harmi etten ole sitä tarkkaillut aikasemin on voinut tuo omallekkin kohdalle aikasemminkin sattua...
     
  14. SV-3310 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2316
    Tykkäykset:
    19
    Hieman OT. Oletteko te saaneet koskaan yli 10€ hyvitystä tuossa 600€ kampanjassa? Tiedän tapauksen joka on saanut joskus 12-13€/kk, joka on ollut joskus koko käyttö, joskus vain osa. Useimmiten hyvitys on tullut tasan 10€. Voihan nuo olla vajaaksi jääneiden kuukausien hyvityksiä vaikka puheajan ei kai pitänytkään siirtyä.
     
  15. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Hmm, ainakin esim. jouluna annetut puhe-ajat niin käyttämättömät siirtyvät seuraavalle kuukaudelle? Näin siis RL, ei muilla operaattorilla.
     
  16. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Kyllä on tullut, joskus on hyvitys ollut hiukan liian pieni mutta myöhemmin taas yli 10e, menisiköhän sitten pitkällä tähtäimella tasan?
    Yleensä kyllä, mutta 600e kampanja oli poikkeus.
     
  17. smrk Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    8/4/03
    Viestit:
    1436
    Tykkäykset:
    42
    Kyseisessä puheajassa on normaalista poikkeavat säännöt, joten se saattaa helpommin mennä väärin ohjelmia päivitettäessä ym.m Luultavasti ko. liittymiä on vähän, joten ongelmat osuvat tietyille käyttäjille usein. Normaalitapauksissa virhe on saatettu helpommin korjata muiden huomautusten peruisteella ennenkuin saat laskun.
     
  18. 123

    Liittynyt:
    25/3/04
    Viestit:
    19
    Tykkäykset:
    0
    600 euron tarjous on vaikea Elisan järjestelmille. Heillä ovat harvinaisia kampanjat, joissa puheaika ei siirry tuleville kuukausille. Viittaa teknisiin hankaluuksiin, jonka vuoksi heidän on helpompaa myöntää rajoituksetonta puheaikaa. Tuo 600 e on niin suuri summa, ettei sellaista voi -ymmärrettävästi- antaa normaalikäytännön mukaisesti.
     
  19. ajantawarat

    ajantawarat Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    1/1/03
    Viestit:
    6603
    Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    mieti 2 kertaa,ja kaiva esiin historiasta esim. foorumilta montako hemmoa särinä pani pihalle jokin aika sitten


    jne

    ot kohta ehkä acn:kin,ai niin eihän ne ole henkilökuntaa vaan yrittäjiä :)
     
  20. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Sonera on noiden irtisanomisten jälkeen palkannut kohtuullisesti uutta työvoimaa ja toivottavasti sielläkin ollaan jotain opittu kestävästä henkilöstöpolitiikasta.

    Elisan tilanne jää nähtäväksi vielä.
     

Jaa tämä viestiketju