1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisan 3G-verkko ei toimi?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja JonesI, 30/7/07.

1. JonesI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Unohdin mainita, hommaa on myös yritetty kolmen eri kunnan alueella viime päivinä. Tietty jos vika on valtakunnallinen niin vaikutushan on sama. Mut puhelut/viestit/muu data kyllä toimii ihan ok.
    Vain Agile ei jostain syystä löydä serveriä :(

2. samumanu Vieras

Sama oli Jyväskylässä 29.7 sunnuntaina ku siellä päin olin.

3. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    juu itellä oli sama jo perjantaina.. silloin väänsin moden 2g ja en huomannu kokeilla sittemmin :/

4. lao

Tykkäykset:
    0
    Perjantaina klo 23 jälkeen Tampereella Hervannassa pimeni 3G-verkko elisan liittymällä. E90 sanoi "virhe yhdyskäytävässä", eikä toiminnut Lauantai aamunakaan. Kiusallista kun puhelut eivät menneet läpi ja mistä olisin voinut tajuta vaihtaa puhelimen gsm-moodille. Aspa syytti minun puhelinta......

5. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Tämä vika tuntuu olevan laajempi kuin mitä joku Elisan häiskä Aamulehden haastattelussa kertoi: " Vika oli yhden tukiaseman alueella Tampereen keskustassa ja sitä vikaa ei pystytty paikallistamaan mistä johtui kun vika oli poistunut itsestään". Kuinkahan laaja vika tämä loppuviimeksi oikein oli?

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse kun soitin aspaan su-iltana, niin en suinkaan ollut ainoa... ja itse testasin ongelman vielä etukäteen useammalla erimallisella 3G-puhelimella. Tuo datayhteyden häiriö ei suinkaan ollut kiusallista vaan just nimenomaan puheluiden saapumatta jääminen, mitä ei voi mitenkään huomata muuten kuin kokeilemalla soittaa omaan liittymään. Ja ei vastaajan viestitkään edes tulleet läpi, niin ei tuota voinut tietää. Lisäksi harva normikäyttäjä edes tietää miten puhelin laitetaan pelkkään GSM-moodiin ja vieläpä erikoisesta syystä, kun 3G-tolpat näyttävät täydellistä kuuluvuutta...

Jaa tämä viestiketju