1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisalle lähetetty palaute

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja TuomasL, 21/12/07.

1. TuomasL

Tykkäykset:
    0
    Hei!
    Teiltä soiteltiin minulle tarjoten nykyisen Nokia N70:sen tilalle uutta puhelinta. Noh, mie tilasin Nokia E90:sen ja puhelimessa luvattiin että puhelin saapuu noin 2 viikon kuluessa. Tästä tapahtumasta on jotain 1,5kk ja mitään ei ole tapahtunut. Olen soitellut teille asiakaspalveluun ja ei mitään. Ollaan vaan luvattu että asiaa tutkitaan ja tästä viime lupauksestakin on jo kohta 2 viikkoa. Siis onko teillä laiskaa porukkaa vai ettekö muuten vaan halua tehdä sitä asiakaspalvelua kunnolla? Mua pistää tympimään kun kukaan ei tiedä mitään mistään kuten missä tämä mun kommari viipyy kun se on kuulemma tulossa jonkun alihankkijan kautta joka on tehnyt tämän soitto-kamppanjan. No jos tahtoisin perua koko roskan niin sekään ei vissiin sitten käy teidän kautta kun teillä ei ole mitään tietoja tästä mun tilauksesta?! Siis, eletäänkö me 80-luvulla kun ei ole olemassa mitään yhteistä tietokantaa tällaisille asioille? Ja sitten kun teiltä ei muka voi soittaa ja tiedustella tältä "alihankkijalta" että missä mennään. Siis kiitos vaan kun pistätte tämmöset ihmiset soittelemaan ja tarjoamaan puhelinta jota ei sitten voi edes toimittaa ja sitten ei voida sanoa mitään jos sen toimitus myöhästyy. Kiitti ja tosi iloiset joulut teillekin Elisan väki. Jos alkoi omatuntoa nyt raksuttaa että pitäskö mua jotenkin tässä palvella niin olkaa hyvät. Tuskin tulen kuitenkaan kuulemaan mitään.

2. TuomasL

Tykkäykset:
    0
    Onkos muilla ollut samoja ongelmia?

3. kimmo Vieras

Ei ole samanlaisia ongelmia ollut, mutta jos itse vastaavassa tilanteessa olisin, niin unohtaisin koko tilaukseni.
    Jos haluaisin tuon E90sen, niin tilaisin liittymän vaikkapa kytkynä netin kautta, silloin jää molemmille osapuolille dokumentaatiot asiasta.
    Jos tuo aiemmin tilaamasi puhelin joskus postilaatikkosi löytää, niin jättäisin lunastamatta, jolloin palautunee aikoinaan lähettäjälle ja asia sillä selvä.

4. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    293
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Kaikki asianosaiset muistaa jos/kun haluaa jotta Nokialla oli ongelmia toimittaa uutta E90 puhelinta koska eivät saaneet joitain komponentteja alihankkijoilta. Tämä on varmaankin vaikuttanut tähänkin tapaukseen. KUITENKIN operaattorin olisi kuulunut informoida asiakasta ja kysyä häneltä mitä tehdään tässä pattitilanteessa. Tuosta tuotantokatkoksesta oli juttua paljonkin tälläkin foorumilla.

5. kimmo Vieras

Et kuitenkaan sitten sanonut sanallakaan miten threadin aloittajan pitäisi mielestäsi menetellä.

6. ajantawarat

Tykkäykset:
    293
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    En koska en ole ko operaattorilla töissä enkä muunkaan operaattorin leivissä, voisihan tehdä vaikka : MENNÄ NAAMA PUNAISENA HUUTAMAAN JOHONKIN ASIAKASPALVELUPISTEESEEN :D

7. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    jos ite haluaisin niin marssisin lähimpään myymälään ja ottaisin sen sieltä. niin ei tarvitse odotella. jos siellä vaan on puhelinta hyllyssä. käsittääkseni E90:n pahimmat saatavuus ongelmat on jo menny?

8. ajantawarat

Tykkäykset:
    293
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    KAI SITÄ NYT on tarjolla vaikka takahikiällä, siinä puhuttiin menneisyydetä, ei nykyisyydestä tai tulevaisuudesta

9. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    "Tästä tapahtumasta on jotain 1,5kk ja mitään ei ole tapahtunut."

joo joo, mutta eipä ole luuria saanut vieläkään... elä hermoa

10. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Joo tavallaan kun oman kommun hain niin liike oli saanut viimeisen 6kk aikana 4 laitetta ja nekin kaikki on menny ihmisille ketä on jonottanut puolvuotta.

Ja toiseksi eipä tuolle ne mitään tee, ellei järjestelmä näytä luultavasti joku on siellä kolmannessa firmassa ketä on soitot tehny ni ryssiny, kun ei oo tullu tiedotetta ettei laitetta ole saatavissa. Tai kyseinen henkilö on kyrpiintynyt koko juttuun ja lähtenyt menee firmasta.

11. Sammy81

Sammy81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 & Sonera
    Nyt sulle on puhuttu paskaa. Kyseistä mallia saa tukuista hyvin, kun vaan haluaa sitä sieltä ostaa (lue: viimeisen 6 kk ajan). Muutamia tapauksia tiedän, että yrittäjä vetoisissa kaupoissa on rahat ollut loppu ja kertoneet tuota tarinaa asiakkaille.

12. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pata kattilaa soimaa tai jotain sinne päin...
    Saattaa olla että itsekin olen joskus mutua yrittänyt syöttää faktana, mutta nyt meni kyllä tosi metsään. Nokialla siis oli oikeasti tuotantokatkos "alihankkijan toimitusvaikeuksien" vuoksi ja toimitukset oli kokonaan seis oliko nyt sitten parisen kuukautta (voi olla että muistan ajan väärin, pitkältä tuntui kuitenkin...). Tällä hetkellä laitetta saa tukkureilta kutakuinkin normaalisti.

13. samumanu Vieras

Tämä on aivan totta ainakin omien kokemuksien kautta. Nimimerkki parisen kymmentä E90 tilanneena.

14. TuomasL

Tykkäykset:
    0
    No nyt on taas aikaa mennyt ja mitään ei ole kuulunut, taidan kohta ottaa luurin kauniiseen käteen ja soittaa niin isolle pomolle Elisalla ku mahdollista, tuntuu että ei ne nuo asiakaspalvelijat saa asioita etenemään. Tai sitten skippaan koko idean ja haen Dna:lta saman kapulan ja saan sitten sen vaikka heti kouraan.

15. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Näin minä olisin toiminut heti alunperin. :)

16. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1335
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Mistähän tukuista E90:ä on saanut hyvin viimeiset 6 kk? Saatavuuden odotetaan parantuvan vasta tammikuun alussa. Saatavuus on ollut huono ainakin Batpowerilla, Cityprolla ja TeliaSoneralla. Brightpointin tilannetta en ole seurannut, mutta näyttää Mocca olevan tällä hetkellä loppu.

17. myymaaja

Tykkäykset:
    0
    hakiessani pojan nokiaa huollosta , katselin uusia puhelimia hyllystä. 4-6 uutta kommaria ootti uutta omistajaa.

18. TuomasL

Tykkäykset:
    0
    Ainakin täällä oulun seudulla oon huomannut että Dna:lla löytyy E90:stä moccana sekä punaisena suoraan hyllystä ja jotenkin kummasti paikallisella kolumbus ja elisa kauppiaallakin (Gsm Storella) sitä löytyy hyllystä.

19. TuomasL

Tykkäykset:
    0
    Viimeinkin Elisalta tuli vastausta:

Tarkistukseni mukaan Nokia E90 -puhelin on lähtenyt toimitukseen tänään ja sen pitäisi olla sinulla perjantaihin mennessä. Olen todella pahoillani, että inhimillisen erehdyksen takia sopimuksesi on jäänyt myyjältä kirjaamatta Elisan järjestelmään. Saimme sopimustiedot maanantaina ja puhelin on laitettu välittömästi toimitukseen.

Ymmärrän viivästyneen toimituksen sinulle aiheuttaman mieliharmin, varsinkin kun olet yrittänyt selvittää asiaa jo useampia kertoja soittamalla asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelullista syistä olenkin hyvittänyt liittymällesi Elisa Puhepaketti 400 -kuukausimaksun kahden kuukauden ajalle (2.1. - 1.3.2008).

-Mukava juttu että edes jotain hyvittivät, toisaalta voisi alkaa vielä hankalaksi ja pyytää enemmän mutta tuskin siitä mitään tulisi.

Jaa tämä viestiketju