1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa Primetimen laskutuksessa pahoja ongelmia

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Handekoo, 1/7/05.

  1. Handekoo

    Liittynyt:
    30/12/03
    Viestit:
    14
    Tykkäykset:
    0
    Elisa on lähettänyt kolmena peräkkäisenä laskutuskautena virheellisen laskun, joissa on yritetty laskuttaa datasiirrosta yhteensä lähes 400 euroa ylimääräistä. Mitään järkevää syytä ei asiakaspalvelusta ole pystytty antamaan, toki hyvitys asiakkaan havaitsemista virheistä on annettu. Tosin ei yleisten hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti uudella laskulla, vaan puhelimessa annettujen osittain virheellisten laskelmien muodossa. Virheellisiä laskuja lienee lähtenyt muillekin asiakkaille, yksi omistani meinasi mennä vahingossa maksuun.

    Koska mitään järkevää selitystä tällaiselle toiminnalle ei ole esitetty, täytyy itse yrittää miettiä syitä. En usko, että edes entinen lankapuhelinmonopolisti riskeeraisi markkinointiaan lähettämällä tahallaan jatkuvasti liian suuria laskuja, jotka ovat kylläkin juridisesti operaattorille riskittömiä. Aina voi vedota tekniseen häiriöön, jonka huomaaminen jää asiakkaan vastuulle. Toinen mahdollisuus on se, että huonosti tuottavista Primetime-asiakkaista halutaan päästä hiljaa hivuttamalla eroon. Tässä taktiikassa on se huono puoli, että "pesuveden mukana menee myös lapsi", eli asiakas. Kolmas vaihtoehto on kaikkein surullisin: Elisan tekniset valmiudet eivät riitä liittymäpalvelujen sopimusehtojen mukaiseen toimittamiseen asiakkaalle.

    Oli miten oli, itselläni meni luottamus Elisan toimintaan. Kun mobiilidatan tarpeeni loppuu, hankkiudun operaattorista eroon lopullisesti.
     
  2. jannyman Bannattu tunnus

    Liittynyt:
    16/8/04
    Viestit:
    2700
    Tykkäykset:
    0
    Tää kuuluis kyllä tuonne operaattorit osastolle ja uskomaton juttu kaikenkaikkiaan.Ei oikein mee jakeluun pelkkä laskutusvirhe..
     

Jaa tämä viestiketju