1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa 250€ puheajalla paras valinta keskivertokäyttäjälle

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Testailija, 5/4/05.

1. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Elisa 180€ (netin kautta) + 20€ (S-kortilla) + 20€ (takaisin Elisaan palaajalle) + 30€ (laajakaistan avauksesta) puheajalla paras valinta keskivertokäyttäjälle.

2. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Re: Elisa 250€ puheajalla paras valinta keskivertokäyttäjäll

Elisalla on vaaan niin kovat kk-maksut, että ei se oikein sovellu mulle, kun käyttö on muutenkin vähäistä niin kk-maksut voi muodostaa suurimman osan laskusta..

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

No olipas vankat perustelut otsikkoon....
    Vai tarkoitatko että puheajoilla mitataan paremmuus? ja onko kestovertokäyttäjä se jolla on S-eutokortti, jokin muu liittymä kuin Elisan, mutta hänellä on Elisan numeroavaruudesta numero, ja hänellä ei ole Elisan laajakaistaa mutta nyt sen ottaa.
    Ja jotenkin tuntuu siltä että olen tämän tarjouksen lukenut jo jostain ketjusta.

Edit:
    Ja ketjun aloittaja on käynyt ilmeisesti kinaa Kolumbus ketjussa... tämä ilmeisesti siihen jatkoa :), sori

4. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0

Ei ole ainakaan minun perheelleni. Saunalahdella on paremmat hinnat, myös Elisan kk-alennukset huomioiden.

t. nimim. ">80% laskusta 3,9 cnt/min, 4 cnt/kpl, 0 €/kk"

5. Marshyl

Tykkäykset:
    0
    Mikäs tarkalleen on lukujen mukaan tämä herra/rouva keskivertokäyttäjä? =)

6. adapter-

Tykkäykset:
    5
    Keskiverokäyttäjälle mukavampi ratkaisu voisi olla Sonera One. Se on hinnoiltaan edullisempi kuin kilpailijansa Tandem Aina Plus.

Uuteen liittymään maksuton avaus ja puheaikaa 10 €/kk (yhteensä 120 €). Lisäksi kannattaa solmia maksuton etusopimus, jolla saa jatkuvaa alennusta sekä tarjouksia. Uskoisin että ainakin seuraavan vuoden ajaksi fiksumpi ratkaisu kuin perinteiset Elisa-liittymät.

7. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Tai Kolumbus. Itseasiassa puheaikahyvityksen summalla ei ole yhtään mitään merkitystä jos se on 100€ tai enemmän. Kun ko. summa on käytetty voi liittymän pistää vaihtoon.

Elisan hinnoilla en näe mitään perusteita siihen miksi se olisi siis paras valinta keskivertokäyttäjälle. Puheaikahyvityskin on surkeat 5€/kk kun Sonerakin tarjoaa jo 10€.

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin, onko hinta ainnoa valinta kriteeri? Kyllä Elisan liittymät on usein hyvävalinta keskivertokäyttäjälle vaikka olisi halvempia vaihtoehtoja.

9. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Oma näkemykseni on, että usealle Suomalaiselle nimenomaan hintalaatusuhde on selkeä ja ainoa valintakriteeri. Ainakin itse kuulen todella usein, että "mulle riittää kun voittaa soittaa ja tekstata". Tosin tämä on aina yksilöllistä, sillä monet haluavat luonnollisesti liittää jotakin lisäpalveluja liittymäänsä.

Ja se kriteeri, millä itse valitsen liittymäni, on juuri tuo hintalaatu-suhde. Ja olisi toivottavaa, ettei toisessa ketjussa käytyä keskustelua nokitettaisi avaamalla uutta ketjua.

10. Marshyl

Tykkäykset:
    0
    Itseasiassa ainakin omien kokemusten mukaan ihmisiä ei kiinnosta hinta laatusuhde vaan pelkästään hinta. Sitten ihmetellään kun ei tällä hinnalla saadakkaan kaikkia palveluita...

Edit: Adapter toinen hyvä vaihtoehto voisi olla Friends koska tämä tuntemattoman keskivertokäyttäjän kaveripiiristä ainakin puolet omistaa soneran. Vielä kun tietäisi mihin aikaan keskiverto käyttäjä soittelee...

11. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Olet oikeassa mielestäni osittain. Lähinnä viittaan hintalaatusuhteessa halutun tuotteen toimintaan liittyvien avainprosessien toimivuuteen, eli kuuluvuus, laskutus, toimitus ja asiakaspalvelu. Jos kuuluvuus on heikko, liittymä laitetaan usein kiertoon. Jos laskutus toistuvasti mättää, siirrytään toiselle operaattorille. Tästä elävä esimerkki aikanaan oli dna. Ja jos toimitus viivästyy huomattavasti, saatetaan koko asiakkaaksi tuleminen perua. Mutta tämä viimeinen, asiakaspalvelu, se on asia josta nähtävästi ollaan valmiita tinkimään usein jopa huomattavasti. Monesti olen ainakin itse kuullut sanottavan, "soitan sinne vain kerran vuodessa, joten ei sen tarvitse olla nopeasti saatavilla". Ja tästä urputetaan usein vasta, kun jokin muu asia ei toimi. Tosin, tämä on omaa mutu-tietoani.

12. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Joten uutta topikkia pystyyn... ;)
    Jos Sonera säätäis kuukausimaksuja pienemmiksi ja tarjoais 10€/kk puheaikaa niin Kolumbuksen pitäis tarkistaa omaa tarjoustaan.
    Entä mitä tekee dna? Ei mitään? Vaikuttaa valitettavan tutulta.

Jaa tämä viestiketju