Elämä? Eilen, nyt tässä ja tulevaisuudessa...

Savage

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
429
Mä olen muuten pojat ja tytöt ratkaissut kauan aikaa sitten jo elämän tarkoituksen. Haluutteko kuulla? No, tottakai haluatte, se on lisääntyminen, eli kotoisasti paneminen.

No, hyvä on, kyllä sen keksi jo joku muu ennen meikää:).

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7061
Puhelinmalli
OnePlus 6
Mä olen muuten pojat ja tytöt ratkaissut kauan aikaa sitten jo elämän tarkoituksen. Haluutteko kuulla? No, tottakai haluatte, se on lisääntyminen, eli kotoisasti paneminen.

Jaa... Mä ku oon miettinyt, et alkaa ihmisii olla jo vähä liikaakin täs maailmas.

Savage

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
429
Niin. Nääntyy nälkään. En nyt tiedä onko sekään elämän tarkoitus.
Miksi ei olisi? Eläimiä nääntyy nälkään koko ajan ja ei me ihmiset olla mitään muuta kuin puusta alas pudonneita apinoita:). Elämä ei ole pumpulia, eikä se ole semmoiseksi tarkoitettukaan.

Savage

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
429
Ja sanokaa minun sanoneen, mutta nälänhätä tai ilmastonmuutos ei ole se juttu, vaan on vain ajan kysymys, kun tänne pamahtaa joku super virus ja niittaa 3/4 populaatiosta mullan alle.

Ja Jumala ei ole luonut ihmistä omaksi kuvakseen, vaan ihminen on luonut Jumalan on omaksi kuvakseen, koska ihminen kuvittelee olevansa universumin napa ja täydellisin olento mitä on koskaan keksitty, mikä todellisuudessa on aika hupaisaa. Me ollaan kärpäsen paska tässä maailmankaikkeudessa ja täysin merkityksettömiä liha klönttejä
Mistä, tulikin mieleen missä on kaikki uskonto hihhulit tässä keskustelussa??

Viimeksi muokattu:

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4163
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Ihmiset on toki erilaisia ja itse kyllä herkästi ajaudun ajatuksiin ja unelmiin, kun yksinäni olen vaikka kotona kuunnellen musiikkia. :) Nautin myös siitä. Ihan vain olosta. Aina ei oo pakko tehdä jotain.
Sama ja musa on se juttu mistä nautin ja tykkään, mitä voi kuunnella kun ei halua miettiä mitään vaan vain kuunnella. :)
Ajatukset nollaantuu itsellä musiikin avulla/kanssa.

Reactions: MGM

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4163
Puhelinmalli
iPhone 7 RED

Entäs jos ei halua enää lisääntyä:rolleyes:

Edit voihan sitä silti kuivaharjoitella ja muistella tekotapaa.;):D

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
6886
Puhelinmalli
iPhone 7+
Ja sanokaa minun sanoneen, mutta nälänhätä tai ilmastonmuutos ei ole se juttu, vaan on vain ajan kysymys, kun tänne pamahtaa joku super virus ja niittaa 3/4 populaatiosta mullan alle.

Ja Jumala ei ole luonut ihmistä omaksi kuvakseen, vaan ihminen on luonut Jumalan on omaksi kuvakseen, koska ihminen kuvittelee olevansa universumin napa ja täydellisin olento mitä on koskaan keksitty, mikä todellisuudessa on aika hupaisaa. Me ollaan kärpäsen paska tässä maailmankaikkeudessa ja täysin merkityksettömiä liha klönttejä
Mistä, tulikin mieleen missä on kaikki uskonto hihhulit tässä keskustelussa??
Olet oikean jäljillä tässä. Jokainen ihminen on oman universuminsa napa ja kuningas/kalifi. Tämä johtuu siitä seikasta, että ympärillämme havaittu maailma on vain harha, ei todellinen. Vastaanotamme jatkuvasti eri valon aallonpituuksia ja paineenvaihteiluita. Nämä muuntuvat vastaanotinsoluissa hermoimpulsseiksi ja tämä tieto viedään aivoille, jotka rakentavat kuvan ympäröivästä maailmasta. Yksilöllisesti kehittyneet aivomme, eivät suoraan pysty hyödyntämään valon aallonpituuksia tai paineenvaihteluita, vaan ne muunnetaan yksilölle ymmärrettävään muotoon. Näin havainto ympäröivästä maailmasta on ainutlaatuinen, sillä viestin prosessointiin liittyy paljon perimän ja ympäristötekijöiden vaikutusta, ettei voida sanoa elävämme kaikki samassa maailmassa.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
232
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
TEDissä aiheesta, tässä yksi...

Arvo

Minusta ei jää varjoAH
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1858
Puhelinmalli
OnePlus 3T

Kaija Koo? Eikun hänhän keksi rakkauden. Vai oliko se joku muu?

lexie

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
271
Puhelinmalli
Samsung Galaxy J3
Mie sanoisin että elämän tarkoitus on siitä nauttiminen :)
Ja että se eläminen on eri asia kuin elossa pysyminen ;) (vanha kunnon sanonta)..

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
6886
Puhelinmalli
iPhone 7+
Elämisen tarkoitus on rakentaminen ja sitämyöten energian ja materian ainainen kiertokulku. Kaikki alkavat pienestä solusta ja ajan myötä rapistuvat ja tekevät tilaa uudelle. Tämä kehä toistuu, joten siksi rakentaminen.

Top Bottom