1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Eikö sovelluksia voi ostaa ilman luottokorttia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Conda, 1/8/04.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainoa, missä oon huomannu tällaisen mahdollisuuden, on Psiloc, josta en muista syistä enää tilaa mitään. Eikö mistään muualta voi tilata ennakkomaksulla????

2. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Haloo? Mitä maksutapaa olette käyttäneet? Onko teillä kaikilla muka luottokortit? Mä luulin, että alaikäiset ei sellaisia edes saa?!?

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Operaattorilta on tullu joskus tilattua.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Symbianwarelta ostin Visalla softan.Muita vaihtoehtoja oli Mastercard ja joku muu luottokortti.Pelkäänpä pahoin,että vain luottokortilla saa softaa.Tuskinpa joku Symbianwarekaan haluaa ,että osuuspankin kortilla hoidetaan maksut:)
    Ei alaikäisille luottokortteja mun tietojen mukaan myönnetä.

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luulis, että mitä väliä niille on maksutavalla, kunhan saavat rahat. Psilocille maksoin Osuuspankin EU-maksulla ja perille meni rahat.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No ei minunkaan mielestä pitäisi väliä olla,mutta kansainväliset luottokortit on niitä hyväksytyimpiä.Tottakai kaikki pankit Suomessakin luotettavuutensa maksettaessa ansaitsevat,mutta luottokortti näyttää joka paikassa olevan "se oikea valuutta",kun netin kautta kauppaa käydään.

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hemmetti! Nyt näyttää siltä, että en voi ostaa sovelluksia lainkaan! Voisko joku ystävällisesti kertoa, miten on itse ostanut?!?

8. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Suurin osa softista pitää ostaa luottokortilla, millaista minulla ei ole ja toisekseen en edes halua. Olen siis tyytynyt laittomiin softiin.

Heti kun operaattorit alkavat noita symbian sovelluksia myymään puhelinlaskulle lopetan warettamisen.

Jos maitokaupastakin pitäisi tavarat ostaa pelkästään luottokortilla olisi minun varmasti tyydyttävä myymälävarkauteen.

9. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    No luottokortti on yleensä myös todennustapa jolla voidaan asiakkaan tiedot varmistaa sekä iän puolesta, että nimen ja puhelinnumeron.

Luottokortin hankinta ei kyllä minun mielestä mikään huono idea ole, sillä sitä kun ei käytä tai käyttämänsä luoton maksaa takaisin, niin myöskään maksaa ei tarvitse kuin vuosimaksu.

Näin siis ainakin Mastercardillani. Luottokorttia ei todellakaan anneta kenelle tahansa vaan pitää olla 18v ja myöskin vakituloja, joihin siis kelan tukea ei lasketa. :)

Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin monilta saiteilta saa ostettua ilman luottokorttia PAYPAL nimisellä tilillä. Joka tietääkseni toimii niin, että kun sellaisen tekee, niin se toimii vähän niinkuin luottokortti. Paitsi että se käy vain netissä ja voit tallettaa sinne rahaa ihan suomesta tilisiirrolla.

Se on ikäänkuin tili.

Mutta asiasta sen enempää mainitsematta kannattaa tsekata www.paypal.com tms. ja myöskin jostain vissiin löytyy saitteja esim. googlella mistä löytää noita ohjelmia symbianille jossa paypal on esimerkiksi maksuvaihtoehtona.

T: Scorp

10. edan

Tykkäykset:
    0
    Älkää nyt ampuko jos olen väärässä, mutta muistaakseni alaikäinenkin voi saada vanhempiensa avulla ns. rinnakkaiskortin, Visa/Mastercardin siis. Eli kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin, jonka palveluita käyttää niin sieltä se helpoimmin selviää.

Myös Sampo pankin Visa Electron toimii useissa "Only Visa" nettikaupoissa.

11. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis selvennykseksi vielä, että en tod. oo itse alaikäinen, kuten joku ehkä saattoi luulla, vaan kirjoitin siksi "alaikäiset ei saa luottokorttia", koska tiedän täällä foorumilla olevan paljon alaikäisiä, niin ajattelin vaan, että miten he ostavat softia ilman luottokorttia.

Hiisty: Kertoisitko, että miten niitä crackejä saat?

12. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Isot pojat ovat kuitenkin kertoneet, että Googlella avautuvat taivahan portit. Ja Googlehan löytyy osoitteesta: www.google.com

13. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Foorumilla voi käyttää myös ns. piraattiviestejä vai mitä privaviestejä ne on.
    Itse asiasta eli laittomien ja lailliste softien hankkimisesta en mitää tiedä.

14. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Juu rinnakkaiskortin saa kyllä perheenjäsen. Esim äitylin kortista :)
    En tiedä vaan mitä äityli tykkää kun huomaa että sillä on osteltu psilocin softia :D

Ja tuskin kovin moni äityli antaa pojalle rinnakkaiskorttia...

15. Nappii

Tykkäykset:
    0
    World Maten ainakin maksoin tekstiviesteillä. :)

Jaa tämä viestiketju