1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Eikö E800:n pakkaukseen kuulu suomenkielistä opasta?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Spede, 17/9/04.

1. Spede

Tykkäykset:
    0
    Eipä siis ole mukana. Kuuluuko olla, vai onko se jäänyt matkasta. Luuri ostettu Idesanista.

Laitoin heille jo postiakin, mutta ajattelin että jos täälläkin olisi tietoa....

2. TllNA

Tykkäykset:
    0
    Kuuluu siihen ihan kunnollinen suomenkielinen ohjekirja. Mulla ainakin oli mukana.

3. Spede

Tykkäykset:
    0
    Mulla kaksi lähes 200 sivuista manuaalia, toisessa lukee Indhold ja toisessa Innehåll. Tarkoittanee sisältöä...?

Mistä itse ostit puhelimen? Mä koitan selvittää Idensanilta tuota mitä heidän pakettiin kuuluu jne.

Miten pitkä takuu puhelimessa muuten on, sekään ei ole minulle selvinnyt?

4. Saerki

Tykkäykset:
    0
    Arvailuksi menee, mutta eikös kaikkiin suomessa myytäviin puhelimiin kuulu suomenkielinen manuaali (ja jos näin ei ole niin voithan ladata sen netistä, jos tällainen löytyy). Ja minun käsityksen mukaan samsungeissa on 1v takuu kuten nokioissa, siemenseissä taitaa olla 2v.

5. Spede

Tykkäykset:
    0
    Olisiko minun puhelin tarkoitettu Ruotsin markkinoille, siinä kun oli sve kielivaihtoehtona tekstinsyötössä..... Menu oli suomeksi valmiina kun sim oli sisällä ja käynnistin puhelimen.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joskus Suomeen on tullut joillain merkeillä vahingossa väärää kielipakettia viralliseen jakelukanavaan.

Varsinkin menneinä vuosina oli kovasti harmaatuontia ja käyttöohjeet saattoivat olla minkäkielisä sattuu ja mukana sitten jokin suomi kopio.

Myyjälle asia tietenkin kuluu ja hen siihen varmaan korjaus ehdotuksen tekee jos asiakas sen Suomi prujun vaatii.

7. Spede

Tykkäykset:
    0
    Sain vastauksen myyjältä. Tässä lainaus vastauksesta "Kiitos kyselystä!

Suomenkieliset ohjeet kuuluvat mukaan ja pyrimme toimittamaan ne teille
    pian jälkitoimituksena. "

8. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Takuusta vielä et Samsungilla 1 v*, kuten Nokialla ja varmaan muillakin. Poikkeus on Siemens joka antaa puhelimilleen 2 vuoden takuun. X-450:n mukana tuli ainakin suomenkielinen ohje. Samsungin takuulapussa kyllä suomen kohdalla oli jotain viroa tms. Huollon osoite oli:

Samsung Electronics Soomi Oy
    Sinimaentei 10A

*6 kuukautta akkujen osalta

9. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Takuusta vielä et Samsungilla 1 v*, kuten Nokialla ja varmaan muillakin. Poikkeus on Siemens joka antaa puhelimilleen 2 vuoden takuun. X-450:n mukana tuli ainakin suomenkielinen ohje. Samsungin takuulapussa kyllä suomen kohdalla oli jotain viroa tms. Huollon osoite oli:

Samsung Electronics Soomi Oy
    Sinimaentei 10A

*6 kuukautta akkujen osalta

Jaa tämä viestiketju