1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ei voi olla totta (DNA)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Ripa, 25/6/03.

  1. Ripa

    Liittynyt:
    12/5/03
    Viestit:
    239
    Tykkäykset:
    0
    Voi vi**u!!! Otettiin perheelle dna:n liittymät johon tuli 120€ puheaikaa(10€ kuukaus) mutta sitte kesän alussa tuli lasku dna:lta vaikka on puheaikaa. No sitten soitettiin Dna:n asiakaspalveluun ja sieltä ilmoitettiin että puheaika tarjous ei koskee ollenkaan kesää (kesä-elokuu) mutta tosta katkoksesta ei mainittu mitään!!! Taitaa sammua kaikki dna:n liittymät joita perheessä on. Ei ikinä kosketa dna:han pitkällä halollakaan. Taas dna menettää asiakkaitaan myös gprs rajoituksien lisäksi.
     
  2. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kannattaa lukea kampanjaehdot läpi. Myös mm. Radiolinja on pitänyt samanlaisia "taukoja" puheaikojen myöntämisessä, vaikka muuten on pääsääntöisesti rajoitellut noita melko vähän verrattuna kilpailijoihin.
     
  3. Ripa

    Liittynyt:
    12/5/03
    Viestit:
    239
    Tykkäykset:
    0
    Eikö sen pitäis lukea myös liittymä sopimuksessa?? Katsottiin liittymä sopimus;ei ollu eikä myöskään muuallakaan. Eli pitää varmaan hankkii joku tuhat kertaa suurentava suurennuslasi että tälläsii ei jatkossa tuu.
     
  4. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    Luitko tarkalleen kampanjan ehdot? Ainakin joissain kampanjoissa oli tuollainen pätkitty systeemi voimassa, joten dna on saattanut sekoittaa liittymäsi johonkin toiseen kampanjaan. En muista nähneeni tuollaista 120 euron kampanjaa pätkittynä, mutta jonkin 60 tai 90 euron kampnjan kylläkin.

    O.T.: Mielestäni tuollaiset x euroa / jakso puheajat ei ole kotoisin mistään ja siksi en suosi niitä. Taas ne jotka ovat diskontanneet tuon jo valmiiksi ovat minulle etusijalla vaikka soittelen vähän.
     
  5. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ei pidä, harvoin lukeekaan vaan jos löydät kampanjaehdot jotka olet saanut avauksen mukana...
     
  6. mikkvi

    Liittynyt:
    26/6/02
    Viestit:
    318
    Tykkäykset:
    0
    Elä nyt jännitä.. =)
    Ei kai kenekään elämä oo muutaman kympin puheajasta kiinni.
    Ihmiset on aina niin noiden puheaikojen perässä. Vaikka puhelujen hinnoista johtuen voi kuukausilaskussa olla muuten useiden kymmenien eurojen erot.
    No ehkä jos puhutaan todella vähän muutenkin niin noilla puheajoilla voi olla suurempi merkitys.

    Kamppanija ehdot kyllä pitäisi olla kirjallisena annettu liittymää tehdessä. Ja on tietysti kaikkien osapuolten kannalta valitettavaa jos kamppanija ehdot on jäänyt epäselviksi.
     
  7. Ripa

    Liittynyt:
    12/5/03
    Viestit:
    239
    Tykkäykset:
    0
    Ei kyllä varmasti lukenu missään
     
  8. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kampanjaehdot on yleensä sellainen irrallinen lipoke joka annetaan asiakkaalle mukaan kulloisenkin kampanjan ollessa voimassa. Jos ei tuollaista lipoketta ole annettu, niin sitten kampanjasta ei varmaankaan ole mainintaa missään. Se, ettei kampanjaehtoja ole annettu mukaan on ihan tyhmää liittymän myyneeltä edustajalta.
     
  9. thehulk

    thehulk Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    25/6/03
    Viestit:
    1965
    Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    Samsung Area 52 Radio edition
    Kamppanjaehdoissa on kyllä maininta, että puheaika myönnetään seuraavasti noissa kampanjoissa: tammi-huhti, elo-marras ja tammi-touko (Riippuen tottakai puheajan määrästä)

    Kannattaa tutustua niihin papereihin, ennen kuin laittaa nimeä alle. Voi muuten käydä joku kerta hullusti.
     
  10. kanki

    Liittynyt:
    6/1/03
    Viestit:
    54
    Tykkäykset:
    0
    Muistaisin lukeneeni jostain pienellä präntättynä, kun DNA merkitsi kuukaudet joina tuo puheaikatarjous toimii. Tosin ihmettelin itse että miksi, koska en huomannut välissä mitään taukoa. En katsonut niin tarkkaan, kun ei kiinnostanut. Että onpa tainnut lukea.
     
  11. MasaT

    Liittynyt:
    2/7/02
    Viestit:
    245
    Tykkäykset:
    0
    Lemon: Jouluna sai DNA:lta 120€ ja se oli nimenomaan jaettu.

    Stoke: Jako tuli selväksi kaikissa lehti- ja ikkunamainoksissa joita katsoin tarkemmin kuin 120€ verran.
     
  12. Ripa

    Liittynyt:
    12/5/03
    Viestit:
    239
    Tykkäykset:
    0
    Kai se sit jossain luki mut ei tullu huomatuksi :(
     
  13. mikkvi

    Liittynyt:
    26/6/02
    Viestit:
    318
    Tykkäykset:
    0
    No ei se välttämättä kyllä tuu asiakkaalle kovin selväksi.
    Nimittäin usein se kirjallinen maininta on vain mukana siinä tapauksessa, että myyjä on sen itse netistä tulostanut ja lisännyt liittymä pakettiin.
    Ja tosinaan tätä operaattorin ohjetta laiminlyödään.
    Ja jos ei asikas ole muualla tutustunut kamppanija ehtoihin.. siis lehtimainoksissa yms. niin voi helposti olla autuaan tietämätön.
    Ja myyjähän voi lisäksi jättää kiireessä asiasta mainitsematta. Tai sit asiakas voi kiireessä olla kuuntelematta.

    Onhan tollaset jutut usein myyjän mokia. Minkä seurauksena liittymä provisiot voi mennä ohi.. kun tyytymätön asiakas ei ota liittymää käyttöön.
    Mutta varmaan kaikki jotka myyjänä joskus puhelin liikkeessä on ollut.. tietää, että niitä mokia tulee ja monesti on tuhat asiaa yhtä aikaa menos. Ja pitäis muistaa sanoa aika monta juttua samalla. Joten asiakkaan kannataa itekkin olla hereillä ja aktiivinen.
     
  14. Lappalainen

    Liittynyt:
    27/8/02
    Viestit:
    66
    Tykkäykset:
    0
    Anteeksi nyt mikkvi, mutta minä olen tottunut kutsumaan sellaista myyjän puolelta tapahtuvaa unohtelua ja välinpitämätöntä asennetta asiakasta kohtaan amattitaidottomuudeksi.

    Eikä tätä asiaa ainakaan parane yritys siirtää asiasta osavastuuta asiakkaalle.
     
  15. mikkvi

    Liittynyt:
    26/6/02
    Viestit:
    318
    Tykkäykset:
    0
    Mutta niin se vaan menee, että ei niin ammattitaitoista myyjää oo olemassakaan että ei tulis koskaan mitään virheitä.

    Se on vähän ihmisen ominaisuus, että ei voi olla täydellinen. Ja kiire, väsymys ja stressi voi heikentää täydellistä suoritusta. =)

    Mutta toki ammattitaito, mitä se nyt sitten tarkoittaakin vähentää virheitä.
    Tuskin kuitenkaan mitään kauhean pitkiä koulutuksia on edes olemassa matkapuhelinmyyjäksi. Että kokemusksen kautta tietysti syntyy osaamista.
    Mutta kokoala on niin nuori. Että ei kukaan kovi montaa kymmentä vuotta oo alalla voinut olla . =)

    Ja kyllä asikas on tietysti jossain mielessä vastuussa siitä mihin nimensä kirjoittaa. Esim. jos myyjä kertoo kamppanijan. Mutta asikas ei kuuntele, niin ei siinä oikeen myyjän ammattitaito auta.
    Kyllä aika usein asikkaat on vaan "joo.. ... joo ... " Ja ne ei tajua/kuuntele mitään mitä yrittää neuvoa. Nii se menee kyllä asikkaan, eikä yrityksen piikkiin.
     
  16. J.J-75 Bannattu tunnus

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    22482
    Tykkäykset:
    230
    Sama ärsyttävä juttu mullaki... mut onnex yks liittymä. Myyjä ja DNA vastaa virheestä. En aio maksaa, riitautin asian ja siitä soitetaan mulle. Mulle väitettiin myös muuta ku otin liittymän.
     

Jaa tämä viestiketju