1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ei vaan onnistu

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja McMaco, 18/1/07.

1. McMaco

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla siis on sgh-e730 puhelin, ja sen mukana tullut cd ja usb-kaapeli. olen asentanu cd:stä pims&file manager 2.0 ja usb-ajurin, käynnistänyt koneen uudelleen, laittanut usb-kaapelin kiinni koneeseen, käynnistäny ohjelman, laittanut puhelin sitten kiinni, mutta pims ohjelma herjaa että puhelimeni on offline- tilassa! olen koittanut eri tietokoneilla ja eri ajureilla, jopa pims 1.0 versioilla, mutta homma ei vain suostu pelittämään. viimeisimmällä yrittämällä tietokone kyllä tunnisti usb-kaapelin ja puhelimenkin, eli puhelin alkoi latautumaan, mutta ohjelma herjasi vieläkin "offline" tilaa eikä tiedostojen siirtäminen onnistunut. ohjelma ei anna asetuksissaan valita usb-porttia koska valikkoon ei ilmesty mitään... auttakaa olkaa niin kilttejä. edellisellä omistajalla ei ollut ongelmia tiedostojen siirtämisessä

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3454
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Otsikkosi ei ainakaan tuo lukijoita tähän threadiin... mutta toivottavasti saat avun.

Jaa tämä viestiketju