1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ei määräaikainen -21mb, Ei käyttökattoa, Ei puhe/tekstaripaketteja,

Keskustelu osiossa 'Mikä liittymä minulle?', aloittaja TimbeS, 24/10/14.

1. TimbeS

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Onkos joku liittymä joka olis paras/halvin näihin kriteereihin tällä hetkellä:

-Ei määräaikainen
    -21mb (varmaan 10 riittäis myös, mutta ei taida oikein olla vaihtoehtoja kuin 21 tai sitten alle 2 megaa)
    -Ei käyttökattoa ym latausrajoja
    -Ei puhe/tekstaripaketteja, puhun vähän ja tekstaus hoituu whatsappissa joten ne mielellään käytön mukaan
    -Mahd. halpa

Operaattorilla ei niinkään merkitystä.

2. Orkesteri

Orkesteri

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 5X, Huawei Mediapad X1
    Kiinnostaisi minuakin. Dna:n Äly 21 tällä hetkellä harkinnassa. Onko parempia vaihtoehtoja?

3. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Saunalahti myy tiskin alta Huoleton 3G -liittymää 14.90€/kk, siinä kylläkin myös puhelut ja viestit rajattomia, mutta ei kai tuo haittaakaan.

4. miklex

Tykkäykset:
    17
    Mistä kautta tuota Huoleton 3G liittymää kannattaa kysellä, että saisi sen tuohon alle 15e hintaan? Ja onko sitä saanut vanhat asiakkaat ja miten pitkään alennettu hinta on luvattu?

5. teemupa

teemupa Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    405
    Puhelinmalli:
    galaxy note 3
    Vaimo sai puhelimen kautta kun sieltä päin soittivat, ja itse hain saunalahden kojulta. Menin sanomaan, että just haetaan postista sim-korttia kyseiseen liittymään, niin saisko mulle samanlaisen tästä. Sano sitten että tehdään tän kerran "poikkeus" vaikka ei sais tuota siitä muka myydä :D

6. miklex

Tykkäykset:
    17
    Onko tarjoushinta voimassa 6kk vai pidempään?

7. teemupa

teemupa Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    405
    Puhelinmalli:
    galaxy note 3
    12kk

8. TimbeS

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Nostetaas tätä, vielä ois hakusessa. Onko tänhetkisessä tarjonnassa mitään ihmeellistä?

9. rahi

rahi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Otin yhteyttä tuonne aspaan kun mulla on Huoleton 3G 17,90e kuussa mutta ei kuulemma voi anneta tota 14,90e olemassa oleville asiakkailla. Ilmaisin kyllä että kilpailutan liittymää ja tarkistin ettei ole mitään numsia estäviä määräaikaisuuksia mutta eipä herunut. Meikän tarve olisi kuitenkin se täysi 3G nopeus, 200-300 minuuttia ja 50-100 viestiä.

Jaa tämä viestiketju