1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ehdotus: oma topicci nettikapulakaupoille

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja itQ, 7/6/06.

1. itQ

itQ

Tykkäykset:
    0
    ois ihan kiva jos sais tommosen oman lokeron erilaisille kauppojen ja palvelujen vartailulle, palautteelle ja muulle tarpeelliselle :p
    itse olen just ostamas kännykkää, tarkotus ois netistä tilaa ku tulis halvemmaks mutten oikee tiedä noist sivuista ja luotettavuuksista jne. ois ihan kiva jos ois oma lokero mist vois sit newbiet lukee ja saada tietää KUNNON kaupoista ja silleen. muuten ihan asiallinen mesta, ei haukuttavaa :D

2. Charger Vieras

3. itQ

itQ

Tykkäykset:
    0
    seonniin pitkä :D

4. itQ

itQ

Tykkäykset:
    0
    eikä niitä kauppoja ole selkeästi lokeroitu :(
    semmone ois kätevä jos ois Nettikaupat lokero, niinku esim noi kännyköitte; nokia,samsung,motorola jne
    ja sit nettikaupat lokeroo immeiset kirjottais topiccei, eli esim verkkokauppa.com, pixmania jne. tajuut varmaan :D

5. Charger Vieras

Tarkoitat siis oikein osastoa pelkille nettikaupoille...
    Taitanee olla hieman turhan suuri projekti, tosin siihen saa Esa ottaa kantaa, mutta en minä ainakaan näe tarvetta tuollaiselle osastolle, kyllä tuo Nettikauppojen arvostelu- ja vaihtoehtoisesti jos haluaa saksasta puhelimen ostaa niin Puhelin Saksasta-topikit riittävät ihan hyvin.

6. itQ

itQ

Tykkäykset:
    0
    jep, no mutta olkoon sitten, ehdotushan tää vaa oli :p

7. kimmo Vieras

Oletko tätä sivustoa tutkinut. Sieltä löytyy käyttäjien kommentteja useammasta sadasta verkkokaupasta.

Jaa tämä viestiketju