1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Edullisin SSL-mailin sisältävä puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja SV-3310, 26/7/05.

1. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Haeskelen edullista puhelinta jonka mailiohjelma osaa SSL:n, tarvittaessa parinkympin sijoitus erilliseen ohjelmaan kelpaa. Vinkkejä?

2. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Hieman vanha kysymys mutta haulla löytyi ja itse haen ihan samanlaista.

Tehtäisiinkö lista? Näin olen ymmärtänyt vähän eri ketjuista, korjatkaa ja lisätkää:

Nokia http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=42160
    3230
    6260
    6630
    6670
    6680
    7710
    9300
    9500

Samsung (sampan sivuilla spekseissä sanotaan pop3, imap4, smtp, ssl ?)
    z300
    z500

Profimail vissiin tukee myös ssl:ää

3. sipuli

Tykkäykset:
    5
    taitaa mennä yksinpuheluksi, mutta ilmeisesti SoniErkit tukee karvalakkimalleja myöten tls/ssl -salausta. Räpläsin k300i :tä ja siinä ainakin asetuksissa löytyy salaus. Ja k700i:ssä myös, arvatenkin myös kalliimmissa erkeissä.

4. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    W800i:ssä on tuki lähtevän ja saapuvan yhteyden salaukselle, todnäk myös K750:ssäkin.

5. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Sellainen huomio, että itse en ainakaan saanut K700i:n sähköpostia toimimaan ssl:n kanssa.

Kaksi ongelmaa:
    - sain ssl- sertifikaatin ladattua ja asennettua puhelimelle mutta meilisofta jumitti jos palvelimella oli uutta postia, toimi ongelmitta jos uutta postia ei ollut
    - SoniErkin tukikaveri sanoi, että softa toimii ainoastaan Certificate Authoritien myöntämien softien kanssa, ei minkään "omien". Esimerkiksi Soneran meilin ilmeisesti Verisign-sertifikaatilla laite ei suostunut juttelemaan.

Eli haaveeksi jäi ssl-meili ja myyjäliike sai luurin takaisin.

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös tuota CA-sertifikaattia pysty itse asentamaan? Itse exportoin tarvittavan Internet Explorerista, siirsin kommariin ja laitoin trust settingsit kuntoon.

7. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Kyllä yhteen meiliosoitteeseen tein juuri noin, toimi jos ei ollut palvelimella uusia viestejä. Toisen palvelimen/meiliosoitteen käyttämää sertifikaattia en saanut toimimaan. SoniErkin kaveri oli puhelimessa sitä mieltä että niiden luurit toimii vain joidenkin (valmiiden tai oikeiden tms) CA:n kanssa.

8. sipuli

Tykkäykset:
    5
  9. Andersen

Andersen

Tykkäykset:
    0
    Eipä toiminut Gmail, muista ei tietoa.

10. sipuli

Tykkäykset:
    5
    On muuten yllätys kun Nokia 3660:n valikosta löytyi salaus postin hakua varten pop/imappia varten. Käytettynä melko halpoja.

Jaa tämä viestiketju