1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Edullinen LTE-liittymä, ei kovin paljon puhetta/txt

Keskustelu osiossa 'Mikä liittymä minulle?', aloittaja Submin, 5/9/14.

1. Submin

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G3, Sonera
    Hakusessa on edullinen LTE:tä hyödyntävä liittymä.
    Käytössäni on LG G3 ja siinä pyörii enimmäkseen irc/surffaus/videostreamaus/facebook.
    Liikun työni puolesta paljon junalla, enimmäkseen 100km säteellä Helsingistä, joten arvostan mahdollisimman hyvin rautateiden varrella toimivaa verkkoa. Tiedän että junissa kuuluvuus on yleisesti ottaen huono, mutta tähänkin asti on toimeen tultu.
    Puhetta riittää mukavasti 100-150 minuuttia kuukaudessa, tekstiviestejä suunnilleen saman verran.
    Tämänhetkisessä Soneran liittymässä (joka ei sisällä datapakettia) mulla on Sonera Kamu-palvelu, jolla voin soittaa ja tekstata 1€ kuukausimaksulla vaimolle niin paljon kuin haluan, ja muut yhteydenpidot ovat edellämainittujen rajojen luokkaa.
    Nettinopeudeksi riittää 50M ihan hyvin, sitä kun tuntuu olevan tarjolla ainakin Soneralla ja Saunalahdella.

En halua määräaikaista liittymää, koska jos kuuluvuus junassa osoittautuukin kehnoksi, pitää pystyä vaihtamaan.
    Soneralla näyttäisi olevan 15% alennus nuorisolle, joten sitä pystyisin hyödyntämään vielä noin 1,5 vuoden ajan.

Ehdotuksia/lisäkysymyksiä saa esittää, kiitos :)

2. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4553
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Saunalahden liittymää itse suosittelen. Tosin siinä on nykyään vaihtoehdot pelkkä data. Tai kaikki ja data. Datan nopeuden mukaan hinnoittelut.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Itse ottaisin aloittajan tilanteessa Soneralta Surffilauta 4G -liittymän.

4. Mario55

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Vähän pilkun nussimista, mutta ei se kuuluvuus ole junassa sen heikompaa kuin muualla, vaan nopea liikkuminen (tietenkin edellyttää ettei raiteilla ole lehtiä tai muuta VRn selityksiä) aiheuttaa datan hitauden, koska tukiasema vaihtuu lennosta jatkuvasti. Sama homma kuin autolla moottoritiellä, kun nopeus on +120km/h.

5. Submin

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G3, Sonera
    Tämä ketju on jo sen verran vanha että homma tuli ratkaistua päivittämällä Sonera Huippuun jo aikoja sitten. Kiitos kuitenkin, itsepä en muistanut merkata tätä hoidetuksi :)

Jaa tämä viestiketju