1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostettu Edullinen hyväkuntoinen puhelin (50-150 €)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja Cooleri, 23/6/16.

1. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Katsotaan jos tätä kautta saisi uuden puhelimen vanhan hajonneen Lumian tilalle.
    Budjetti on asetettu noin alle 150 euroon. Lähinnä alle 100 euron puhelin kiikarissa, mutta jos joku arvokkaampi käytetty puhelin olis kaupan, niin miksei siitä voisi 150 euroa maksaa.

Käytännössä ei ole väliä, että onko Windows phone, Android tai jopa Applen käyttis.
    Sen verran kokeilunhaluinen olen, että erityisesti kiinnostaa Samsung tai Sony. Näillä on ilmeisesti ihan sujuvasti toimia halvemman mallin Android puhelimia? Esim. J5 on työkaverit kehuneet. Mutta toki Nokia/MS ja miksei myös Huawei kelpaavat.

Pääasia, että puhelin toimii ja hienoa olisi, jos sillä olisi takuuta vielä reilusti voimassa. Myös näytön tulisi olla naarmuton. Aina tietenkin parempi, jos siinä olisi suojakalvo/-lasi. Kuoret yms. flip-coverit eivät pakollisia, mutta plussaa.

Mieluiten kasvotusten (Länsi-Uusimaa), mutta myös postin kautta ostaminen onnistuu.

Nyt tuli puhelin ostettua (Sony) :)
    Kiitos kaikille puhelinta tarjonneille.

Viimeksi moderaattorin editoima: 4/7/16
  2. lukas

lukas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Nokia Lumia 830 löytyy.

3. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Laitatko vähän tarkempaa infoa (kunto, takuu,hinta, lisävarusteet yms.) puhelimesta tänne tai yv:nä. Kuvakin olisi kova sana.

4. Jessenuo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy S1
    Galaxy s4 olisi. Näytössä aina ollut suojakalvo. Kuoressa hieman kolhuja (kosmeettisia). Käy ja kukkuu. Mukaan suojakuoria jne.

Takuuta ei ole tietääkseni enään

5. peemvee

peemvee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    640DS
    Mulla olis tarjota sininen priimakuntoinen Lumia 620. Takuuta on jäljellä heinäkuun lopulle 2017. Mukaan myyntipakkaus sisältöineen sekä lisäksi käyttämättömät värikuoret, vihreä ja valkoinen. Näyttö on virheetön, sillä kuljetan luureja silmälasipussissa. Tässä mallissa kuulokeliitäntä on tuossa kuoressa, joten vikaantumisen korjaa helposti kuoret vaihtamalla. Luuri ollut viime aikoina lähinnä Telegram-käytössä kotona. Akku kestää käytössäni reilun kaksi päivää.

Hinta postikuluineen Suomeen 50 e.

Lumia620.jpg

Liitetyt tiedostot:

6. Kermitti

Tykkäykset:
    1
    Viimeksi muokattu: 27/6/16
  7. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Samsung A5 2016, malli, takuuta liki kolme vuotta, väri valkoinen ja kunto uudenveroinen. Kullan värinen original flip cover mukaan, takuukuitti ja ostopakkaus. Menee kyllä siun budjetin yli, 250e postitettuna

8. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi, että en ole ollut vähään aikaan linjoilla ja vastaillut viesteihin. Syy tähän on ollut se, että luulin jo Tori.fi:stä ostaneeni puhelimen. Tänään sitten selvisi, että myyjä olikin huijari :mad:, joka on huijannut muitakin. Nytkin oli samaan aikaan myynnissä 3 eri puhelinta. Mikään ei ota niin paljoa päähän, kun kusetetuksi tuleminen. Onneksi kyseessä ei ollut kuin 70 euroa, mutta silti.
    Palailen taas uudelleen ja olen yhteydessä kaikkiin puhelinta tarjonneisiin... kunhan olen keräillyt ensin itseni.

9. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Näitä mätä päitä riittää. Paristi huijattu siellä itsekin, siksi en sieltä osta kun postiennakolla ja paketin tarkistuksella postissa ennen maksua.
    Sen verran onnea ollut, että olen rahat saanut takaisin kovien vääntöjen jälkeen ja/ tai poliisin avustuksella.
    Olen ihmetellyt myös sitä kuinka heikosti vastaavat sähköposteihin ja se kelle ei ennakko käy, saa pitää kamansa.

10. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tarjouksesta. Varmasti loistava puhelin, mutta menee yli budjetin.

11. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tarjouksesta, mutta haluaisin näytön olevan täysin naarmuton, kun hinta on kuitenkin budjettini yläpäässä.

12. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Ehkä hieman väritön, vaikka kuoretkin ovatkin varsin räikeät :) En kuitenkaan heti sano ei, koska tässä kuitenkin yhdistyy edullinen hinta, naarmuton näyttö ja takuu. Mä anna tämän hieman muhia. Jos ehtii mennä kaupaksi niin OK, ei tarvii varailla mulle. Laitan sulle vaikka YV:tä alkuviikolla kun olen kaikki vaihtoehdot punninnut.

13. Cooleri

Tykkäykset:
    0
    Tuo takuun puuttuminen on kyllä isohko miinus. Mutta jos hinta on todella edullinen, niin ei kirpaise sitten, jos ei pelitäkkään enää lokakuussa. Laitatko hinnan ja vaikka kuvan tänne tai YV:llä.

Jaa tämä viestiketju