1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Edullinen BT:llä varustettu puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Maxim, 19/2/04.

1. Maxim

Tykkäykset:
    0
    Tällaista tiedustelisin että mikä ois mahdollisimman edullinen BT:llä varustettu puhelin? Sen tiedän ainakin että Siemens S55:ssä ois BT ja hintakaan ei ole paha mutta vieläkö kannattaa ostaa S55 koska se kumminkin alkaa olemaan jo aika vanha malli ja ilmeisimmin poistumassa oleva malli. Toinen edullinen puhelin jossa tiedän olevan BT on SonyErickson T68i mutta tämä on vielä vanhempi kuin S55. Joten kannattaako noista puhelimista kumpaakaan enää hankkia vai kannattaako katse suunnata jo johonkin uudempaan malliin ja jos niin mihin? BT ois sen takia tärkeä koska on inhottava pitää HF:ää jossa on johto.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mites olisi Nokia 6310 käytettynä(uutena ei saa) tai 6310i? hinta tietääkseni 6310i:llä ~200€

3. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Nokia 6310i saa myös mun äänen. SE T68i:ä ei vissiin saa enää kuin käytettynä, miten lie S55:n tilanne? Mut noiden molempien 256 värin näytöt on (ainaki mun silmään) suttuisia ja rakeisia, varsinkin S55... Huh!
    Jos mms:t ei ole välttämättömiä, N6310i.

4. XP

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch PRO2
    saa vielä T68i uutena hinta 168 gigantissa

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    T68i on hinta-laatu-suhteeltaan yksi parhaimmista...

6. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    Ainakin itselleni on riittänyt loistavasti T68i:n 256 värin näyttö, pääasia että tietää mitä näytöllä on, ei sen tarvitse mikään tietokoneen näyttöä vastaava laadultaan olla. Itse voisin suositella T68i:tä sillä uusimmalla softalla se on todella vakaa, mutta se on tosiasia että uutena on todella vaikea löytää sillä puhelin on vanha malli ja parempiakin taitaa jo markkinoilta löytyä.

7. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    Mä suosittelen S55:sta jos ei vähän heikompi värinäyttö ole ongelma. Toistaalta eihän 6310:ssä ole värinäyttöä ollenkaan:)

Bluetooth S55:sen kanssa on ainakin mulla toiminut vähintäänkin hyvin, joka ainakin minut on yllättänyt. Kunhan pitää huolen, että ohjelmistoversio S55:sessa on vähintään 11.

8. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Tarkennatko että mitä BT HF profiilia S55 tukee?

Tampereen Maifonissa oli myös viikko sitten tullut pieni erä uusia T68i

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    T68i taikka sitten jollet tuota enää mistään saa niin S55 olisivat mielestäni parhaimmat vaihtoehdot tähän kohtaan.

10. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Miksei Nokian 3650:kin käy kun ei kerran koosta ollut puhetta.

Jaa tämä viestiketju