1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

EDoom

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja R.L., 18/6/04.

1. R.L.

Tykkäykset:
    0
    Elikkä, latasin kyseisen pelin puhelimeeni ja nyt puhelin herjaa että Wad tiedosto tai tiedostot puuttuvat! Enkä ole löytänyt oikeita, joten voisiko joku auttaa kyseisessä asiassa!! Puhelin on P900

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    kyllä nuo googlella löytyy. Ainakin itse löysin....

3. arttuk

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3330/dna Onni N73/dna Into Kimppa, mutta päinvastoin kun toinen puhe-puhelin ja toinen lelupuhelin
    Mitkäs wad-tiedostot tuohon käy ja onko tiedostonimellä väliä?
    Itse olen kahta kokeillut, toisella konsoli tai se tekstijuttu tulee, mutta itse peli ei käynnisty parissakymmenessä minuutissakaan, vai pitääkö siinä tehdä vielä jotain?

4. kompakti

Tykkäykset:
    0
  5. arttuk

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3330/dna Onni N73/dna Into Kimppa, mutta päinvastoin kun toinen puhe-puhelin ja toinen lelupuhelin
    Ainakin jomman kumman noista wadeista latasin. Pitää kokeilla joskus myöhemmin uudelleen, ehkä tiedosto on vahingoittunut jossain vaiheessa tai jotain. Ainakin muutamia P800:sen kameralla otettuja kuvia on mennyt muistikortilla ollessa lukukelvottomaksi.
    Onkohan softaversiolla merkitystä?

6. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Niin mikkä tiedostot se Edoom tarvii toimiakseen. Riittääkö yksi tietty .wad tiedosto. Esim doom.wad. Ei tunnu pelittävän yhdellä, eikä kahdellakaan .wad tiedostolla, jää siihen kun peliä yrittää avata. Onko väliä asentaako pelin muistikortille tai sisäiseen muistiin?

7. kompakti

Tykkäykset:
    0
    Tarvii asentaa Doom1.wad ja Doom3.wad ja nimenomaan noilla nimillä. Vaihda tiedostonimet oikeiksi, niin peli löytää ne varmasti. En viitsinyt täyttää puhelimen omaa muistia, vaan asensin nuo kaikki kortille.

8. XP

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch PRO2
    mihin kansioon puhelimessa noi wad tiedostot pitää asentaa?

9. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Kansioon (muistikortti)D:\Media files\document\DOOM\

Eli tonne, sinne tarvitaan vähintään doom1.wad ja doom3.wad tiedostot.

10. R.L.

Tykkäykset:
    0
    En tiedä mitä teen väärin, mutta Edoomi ei vain lähde pelittää. Olen latanut kaikki tarvittavat tiedot ( omasta mielestä ), mutta ei vain toimi!! Eikä puhelin enää edes suostu poistamaan tiedostoja! Onko kellään mitään tietoa että miksi!!

11. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Onko varmasti wad tiedostot oikeassa kansiossa ja oikeilla nimillä? Jos on niin koita asentaa EDoomi uudestaan, jos pystyt. Jos et niin käynnistä puhelin uudestaan ja yritä uudestaan.

Jaa tämä viestiketju