1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Edit-toiminto

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja zonem, 17/2/03.

1. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi kaikissa viesteissä ei näy edittiä sillä pienellä tekstillä (esim. muokattu x kertaa viim...),
    joskus näkyy vain käyttäjän kirjoittama edit: jne...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ymmärteekseni edit näkyy vasta sitten jos joku on vastannut viestiin, eli jos heti postauksen jälkeen huomaa esim typoja voi korjata iman että tulee Edioitu x kertaa...

3. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Sitä pientä "viimeksi muokannut..." tekstiä ei jostain syystä joka kerta tule, enkä ole keksinyt sitä yhteyttä milloin se tulee. Jos tarkoitat esim. moderaattoreiden/käyttäjien lisäämiä "Edit: höpölöpölöö /Jussi" -tekstiä, niin se on itse kirjoittamaamme.
    Voi olla niin, muokkasin testiksi tätä omaa viestiäni.

4. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No asiahan on niinkin yksinkertainen että siinä on joku aikaraja minkä sisällä viestiä voi muokata ennenkuin tulee se pikkuteksti. Tämä johtuu Soveliaankin kertomasta jutusta eli jos huomaa heti jotain typoja/muita virheitä niin voi korjata...
    Veikkaisin aikaa ~minuutti pariksi...

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Väitän edeleen että niin pitkään kun viesti on viimeinen ja sitä muokkaa ei tule generoitua edit riviä, jos joku on postannut viestin heti sinun jälkeen ja menet muokkaan tulee edit, vaikka aikaa ei menis kuin sekunttejea. Jos kukaan ei ole sinun jälkeen postannut ketjuun viestiä, niin vanhaakin viestiä voi muokata ilman tuota edit riviä.
    (testattu kaksviikkoa vanhaan viestiin)

6. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota tapahtuu kyllä silloinkin kun viestejä on tullut peräänkin.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä mulla on aina silloin tullut generoitu edit rivi jos joku on mun jälkeen postannut jotain, vaikka just enenkuin päivitän oman viestin.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Omat kokemukseni ja havaintoni puoltavat soveliaan väittämää.

9. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Itselläni myös täysin samansuuntaisia kokemuksia, kuin soveliaalla. Itselleni on pari kertaa käynyt tilanne, jolloin olen lähes heti tekstin kirjoittamisen jälkeen huomannut epäkohtia kirjoituksessani, ja korjannut ne nopeasti. Tällöin merkintää muokkauksesta ei ole tullut. Mutta jos topicciin on kirjoittamani viestin jälkeen joku vastannut, ja haluan tällöin muokata aikaisemmin kirjoittamaani viestiä, tulee viestiin automaattisesti tuo muokkausmerkintä. Jos kirjoittamasi viesti on taas jäänyt esim. viikko sitten ketjun viimeiseksi ja viikko tekstin kirjoittamisen jälkeen muokkaat tekstiäsi, ei merkintää tule, kuten sovelias oli testannut. Näin minä olen asian itselleni selittänyt.

10. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Okei.. Tottakai se voi noinkin olla, mutta voihan sen kokeilla.. Etsin jonkun vanhan viestin mihin olen viimeksi ketjussa kirjoittanut ja muokkaan sitä..

E: Kyllä, Sovelias oli oikeassa! ;o)

Jaa tämä viestiketju