1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Edit: Nokia 9300 ja soittajan kuva

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kimi, 10/5/05.

1. Kimi

Tykkäykset:
    0
    Mistähän voisi johtua kun Nokia 9300 ei enää näytä soittajien nimiä puhelimen soidessa vaan ainoastaan numeron?

Kaikki numerot ja yhteystiedot ovat vcard-muodossa. Aikaisemmin se näytti jopa soittajan valokuvan, mutta nyt siis ei mitään.

Olisko tähän jokin helppo vihje? Onko jokin asetus vain pielessä?

2. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Nokia 9300 ja puhelinnumerot

Ootko kopioinut niitä kontakteja lähiaikoina? Eli oisiko syynä se niin tavallinen asia, että samat numerot löytyisivät useampaan kertaan, jolloin nimeä ei näytetä.

3. Kimi

Tykkäykset:
    0
    Olen synkannut tietokoneen kanssa mutta sekä puhelimesta että tietokoneesta löytyy vain yksi numero ja nimi per osoitetieto. Mä mietin tuota samaa itse. Voisko SIM-kortti aiheuttaa tuon? Pystyykö SIM-kortin jotenkin ohittamaan täysin?

EDIT: Vaihdoin "kannen ollessa kiinni" käytettäväksi muistiksi SIM-kortin ja avasin puhelimen. Painoin Contacts ja valitsin osoitekirjan. Nyt näkyy taas nimet. Kun katson "kannen ollessa kiinni" käytettävää muistia nyt, lukee siinä Puhelin. Vaikka vaihdoin aikaisemmin käytä Puhelimeksi niin ei toiminut.

No nyt toimii. Miten nuo kuvat saisi vielä näkymään? Joku?

Jaa tämä viestiketju