1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

EDGE vai 3G

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja -harri-, 13/12/06.

1. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Olisin ostamassa uutta puhelinta, ja kysysin että kumpaa ominaisuutta kannattaa enempi arvostaa? Puhelimessa jonka olen suunnitellut ostaa, ei ole tuota EDGEÄ, mutta 3G löytyy. Onko arvioita, kumpi verkko lajenee nopeammin tulevaisuudessa? Käytän puhelinta surffailuun yms, ja tietokoneenkin perässä jos tulen joskus olemaan Edge tai 3G alueella. Asustelen täällä vähän syrjemmässä, ja tuossa aivan keskustassa näyttäs olevan Edge, mutta miten tilanne on esim vuoden päästä?

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Elisa ja dna on väläytellyt koko verkon kattavaa edgeä jollakin aikavälillä, Sonerasta ei tietoa. Surffailuun ostaisin puhelimen, jossa on sekä että.

3. taateli

Tykkäykset:
    0
    Kyllä itse kanssa käytän puhelinta paljon datasiirtoon ja usein 3g alueella ja usein edge alueella ja puhelimeni tukee sekä 3g:tä että edgeä. Ja kyllä edgen nopeus ja käytön sujuvuus ainakin minun kokemuksen mukaan on niin paljon pelkkää gprs:ää nopeampi, että itse pidän kyllä hyvin tärkeänä puhelimen tukea 3G:n lisäksi myös edge:lle, eli suosittelisin itse ainakin puhelinta, joka tukee sekä 3G:tä että edgeä.

4. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Uskoisin edgen olevan jo nyt hyvin kattava ja vuoden päästä koko suomen,mutta syrjäseudulle ei tuoda vielä 3gee verkkoa(elisa)

5. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelimessa todennäköidesti on hyvinkin EDGE vaikkei sitä 3G-huumassa välttämättä kerrotakaan. Puhelimen malli on tietenkin salainen eikä sitä voi tällä palstalla paljastaa?

6. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Puhelin olisi SE K610i, sain selville että siinä ei tosiaankaan ole Edgeä, harmi :( Mutta mietin tässä että tarvitaanko sitä edgeä todellakin, kun puhelimella surffataan?
    Jos ja kun se Edge alue tulee tänne asti niin nokialta ja siemensiltä näyttää saavan n100e hintaan noita luureja tietokoneen modeemiksi...

Jaa tämä viestiketju