1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ebaystä ostaminen, myyjälle ei tuotetta

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Garfield, 5/10/15.

  1. Garfield

    Liittynyt:
    28/11/12
    Viestit:
    11
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    SGS6 Edge
    Ostin 2 viikkoa sitten kotelon kännyyni, sain viikko sitten vastauksen:

    (As we got a note from our supplier the new items is delayed on the shipping way to us,so we delayed arrange the shipment for you,how about we help you change the color and send it to you as soon as possible? If not,we will make a full refund to you.)

    Vastasin tähän että halusin nimenomaan kyseisen värin ja jollei heillä ole 1-2 viikon sisällä toimittaa kyseistä koteloa palauttaisivat rahani.

    Nyt sain heiltä vastauksen:

    (We are sorry but we have no idea about the new item,so how about refund to you firstly?)

    1. Mitä vittua tämä nyt sitten käytännössä tarkoittaa? Saanko rahani tililleni takaisin vai joudunko ottamaan jonnekin muualle yhteyttä?

    2. Täytyykö minún vastata viestiin jotenkin?
     
  2. Infra

    Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

    Liittynyt:
    15/7/02
    Viestit:
    21263
    Tykkäykset:
    6578
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    1) Rahat palautuu Paypal:lla sun tilille
    2) Viestiin tulisi varmaan vastata että hyväksyt rahojen palautuksen
     
    AlpinaD10 and Garfield like this.
  3. Garfield

    Liittynyt:
    28/11/12
    Viestit:
    11
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    SGS6 Edge
    Kiitos!
     

Jaa tämä viestiketju