1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

EasyStudio - soittarit

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja gringo, 17/11/04.

1. gringo

Tykkäykset:
    0
    Paniikkia pukkaa! Eikö soittoääniä voi enää poistaa kun ne kerran on luuriin siirtänyt? Vai tuleeko jossain vaiheessa limitti vastaan ja vanhoja soittoääniä voi korvata uusilla? Olis kiva saada vastausta, että ei tarvitsis rueta testailemaan.... Kiitos jo etukäteen!!

2. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Varmaan helpottais, jos kertoisit, mistä luurista on kysymys. Olettaen, että kaikki Sampat ovat suht samanlaisia, nii ääniähän saa poistettua, kun menee puhelimen viihde-valikkoon ja sieltä "äänet"...sitte vaan poistelemaan.

3. gringo

Tykkäykset:
    0
    Kiitos jelpistä, mutta lisää neuvoja kaivataan!

Känny on E700. Vaikka kuinka etsisin puhelimesta poisto-ominaisuutta niin ei meikäläisen silmään satu?!

4. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    RTFM...
    no joka tapauksessa, liiku valikoissa seuraavaan tapaan.. media-->äänet-->omat äänet-->valitse haluamasi ääni-->aset.-->poista.

5. gringo

Tykkäykset:
    0
    No nyt! Jostain kumman syystä en oo edes huomannu kyseistä media valikkoo. Olin ihan varma että jos jostain kannattaa ettiä, niin ääniasetus valikosta. Hölmö minä! Eipä kyllä yhtään yllätä, koska mulla on ollu vasta viikon tää puhelin.... Mutta monet kiitokset vastauksista!!

Jaa tämä viestiketju