1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

EasyStudio ei toimi? (E700)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja JySu, 14/3/05.

1. JySu

Tykkäykset:
    0
    Hankin datakaapelin ja imutin ohjelman netistä (+ajurin kaapeliin)
    asensin ne ja siihen se sitten jäikin. Näyttäisi siltä, että tietsikka ei tunnista puhelinta tai toisinpäin, missä vika?

2. JySu

Tykkäykset:
    0
    Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa?

3. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika monella ongelma on ratkennut sillä, että asentaa vanhemman version easystudiosta

4. alconda

Tykkäykset:
    0
    Ja kannattaa katsoa mihin com-porttiin kaapeli asentui ja valita ohjelmasta sitten oikea portti...

5. JySu

Tykkäykset:
    0
    Mites se katsotaan mihin se asentui? Olen kyllä kokeillut kaikkia portteja asetuksissa,
    mutta tuon voisi tarkistaa jos osaatte sanoa miten se katsotaan.

6. royce

Tykkäykset:
    0
    Samsung KAAPELI ratkaisu

Itse tappelin yuon USB kaapelin ja samsun e800 kanssa 2 päivää...ja kaikilla muillakin näyttää olevan sama ongelma....lopulta sain toimimaan eli vanhempi version ohjelma,,uudempi ei toimi..sitten mulla näyttää vaihtoehtoina com1 ja 2 ,,ja kone(XP) on asentanut kaapelin com3,joten vaihdoin laitehallinnasta käsin usb kaapelin portin com2:ksi vaikka se tietenkin väittää että se on jo käytössä.....ja ohjelma käyntiin ja sieltä com2...... VOILA!! se toimii sittenkin

7. JySu

Tykkäykset:
    0
    Ok, olen poistanut kaikki asentamani Easy Studio versiot ja jopa datakaapelin ajurin, mutta mistä ihmeestä löydän tuon vanhemman version Easy Studiosta? Mikä sen version numero pitäisi olla?

8. JySu

Tykkäykset:
    0
    Re: Samsung KAAPELI ratkaisu

No nyt on noitakin temppuja kokeiltu, eikä se toimi ei sitten millään.
    Onkohan käyttämäsi ohjelmaversio mikä? Minulla on 1.0.0.1.

9. Minna81

Tykkäykset:
    0
    Hei. Voisko joku hakkeri sanoa mistä saa sen vanhemman easystudion? Eikös tuo 1.0.0.1 ollu just se uusin. Kohta vaihdan Samsungin vaikka Siemensiin niin ainakin toimii kaapelit.

10. JySu

Tykkäykset:
    0
    Oisko kellään siis tietoa tuosta vanhemmasta ohjelmaversiosta?

11. JySu

Tykkäykset:
    0
    Itse itseäni tässä toistelen :)

Olen mielestäni asentanut tuon vanhemman version joka kaikesta surffailustani päätelleen on 1.0.0.1, ja tehnyt kuten mm. täällä
    http://www.polkumyynti.com/CGI-BIN/yabb/YaBB.cgi?board=kaapeli&action=display&num=1104309928
    sanotaan, mutta silti saan saan seuraavan viestin kun yritän easy(difficult)studiota aukaista:

"Cannot open port and this program is switched in offline mode. After, try to switch in online", enkä oikein ymmärrä mitä tuo edes tarkoittaa.

Olen myös kokeillut kaikkia usb-porttejakin, kun tuo ajuri tuntuu asentuneen com3:seen, mistä saisin tietää mikä usb-portti on mikäkin com?

12. peeterpan

Tykkäykset:
    0
    minulla x-460 ja sama ongelma mutta näin se ratkesi:
    - mene "ohjauspaneeli/järjestelmä/laitteisto/laitehallinta" ja katso kohdasta "Portit (COM ja LPT)" mikä COM-porteista on merkitty tyyliin: MAT USB
    - käynnistä easystudio: ylhäältä: File/Setup kohdassa "Port" pitää valita se COM-portti jonka katsoit laitehallinnasta, tämän jälkeen ok ja eikun kännykkää kaapeliin

13. JySu

Tykkäykset:
    0
    Jees, näin olen tehnyt aika monta kertaa mutta kun ei pelitä niin ei pelitä, tulee vain tuossa aikaisemmassa viestissä laittamani virheviesti.

14. Crusty

Tykkäykset:
    0
    Ite sain easystudion toimimaan tällä:
    http://www.stud.uni-hannover.de/~kiszka/IrCOMM2k/English/index.html

Ohjelma tekee virtuaalisen com-portin, joka on oikeasti juuri esim. belkinin usb irda-palikka. Eli kone lähettää infoa vaikka com3:lle, mut toi ohjelma ohjaakin sen usb:n kautta luuriin. Näin ainakin ite käsitin. Hyvin pelittää.

Jaa tämä viestiketju