1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Easy-studio latausongelma

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja juhani7, 6/7/04.

1. juhani7

Tykkäykset:
    0
    Kyllä hieman syö nyt miestä kun sain viimein irdan hankittua niin nyt ei puhettakaan, että saisin easy-studion asennettua. Imen sen paketin samsungin sivuilta, mutta kun avaa pakettia winzipillä niin vetelee ihan mustiin ja tulee jotain erroria niinkun ois paketit hajalla...
    pakko purkaa jonnekin tätä tuskautumista nyt

2. Mixu_

Tykkäykset:
    0
    Herjaako sullakin data2.cab::sta? Mäkin oon ladannu ton zippipaketin jo kaks kertaa (Samsungin sivulta ja DC++:n kautta), mut molemmissa sanoo ett data2.cab viallinen ku unzippaa niitä. Asennusohjelma lähtee silti kyllä käyntiin ja asenttaakin jotain, mut herjaa virheistä eikä ne ohjelmat sit tietenkään toimi... Käyttis on suomenkielinen XP SP1:llä. Osaisko joku sanoa millä sais toimimaan?

3. ipa

Tykkäykset:
    0
    Itse sain sen asennettua ihan hyvin, mutta kun avaan niin valittaa seuraavaa: "DAO/Jet-tietokantamoduulia ei voitu alustaa". Aika amatöörimäistä touhua tosin ei ole tietokoneessa irdaa, mutta kunhan huvinvuoksi olen tuon asentanut, jotta näen millainen ohjelma..

Eikö niitä tiedostoja voi siirtää ihan windowsin avullakin? Avatkaa oma tietokone, ja katsokaa onko sinne ilmestynyt kuvake puhelimeen, kun yhetys on auki tj..

4. Mixu_

Tykkäykset:
    0
    Samasta moduulista valittaa mullakin ja sen jälkeen ohjelma jää kokonaan jumiin. Ehkä se siinä vaiheessa yrittää hakea puhelimesta jotain, mutta se ei sitten onnistu. Täytyykin kokeilla jumittaako se jos ei oo puhelin linkissä, mutta ei se tieto kyllä paljoa auta.
    Koneesta puhelimeen pystyy mun mielestä lähettämään kamaa pelkällä Windowsilla (ainakin joihinkin puhelimiin pystyy, en tiedä tästä Samsungista), mutta puhelimesta ei voi hakea koneeseen päin ilman erillistä ohjelmaa.

Jaa tämä viestiketju