1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Easy GPRS

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja jorma69, 10/12/03.

1. jorma69

Tykkäykset:
    0
    Mikä on vikana kun yritän laittaa omaa soittoääntä puhelimeen, se ilmoittaa " can't select file". Muutan soittarin PSM playerillä oikealla tavalla, sit aukaisen Easy GPRS:än jonka jälkeen valitsen soittoäänen ja painan select kohtaa niin se ilmoittaa edelle mainitseman virheilmoituksen!!
    Onko mulla vanha easy gprs, onko milloin tullut uusin versio? Puhelin on s300m!!
    Auttakaaa!!!!!

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Lukeeko ohjelman alareunassa kenties Offline?

3. jorma69

Tykkäykset:
    0
    lukee jos ei ole puhelinta kytketty datakaapeliin mut kun puhelimen laittaa niin lukee S300M!! Taitaa olla joku muu vikana!!
    Niin se Easy GPRS:än versio on 2.1, onko tuosta vielä uudempaa??En tiedä onko se sit tuossa ohjelmassa vika, vois joku viel kertoo mitä pysytyis tehä!!

4. jorma69

Tykkäykset:
    0
    Tänään sain toimimaan siten että kävin atomi.net:stä biisejä, muutin jotkut mmf.muotoon ja laitoin vain puhelimeen. Eikö soittoääntä voi tehdä siten että nauhoittaa koneelta mp3. biisitä hyvä kohdan jonka muuttaa mmf.muotoon, sit laittais puhelimeen. Mulla ei tuolla tavalla toimi soittoäänet mutta en ole varma että pysytyykö tuolal tavalla tekemäänkään soittareita!!
    Voisko joku sanoo että onko sannut tuolla tavalla toimimaan soittoäänet?

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Älä jää murehtimaan niitä can´t select file ääniä, kaikki ei toimi, se riippuu miten mmf on tehty, jostain luin minkä sortin mmf:ät ei toimi mutta olen unohtanut. Tee vaan uusi ääni.

6. jorma69

Tykkäykset:
    0
    nii mutta olen yrittänyt tehdä omasta soittoäänestä(olen nauhoittanut mp3 kappaleesta kohdan) vaikka kuinka monesti ja se vaan valittaa samaa! Voiko siinä ees tehdä tuolla tavalla soittoääniä?
    Laitoin tänään vibran soittoääneen, se onnistui hyvin mutta soittoääni muuttui ihan erinlaiseksi kuin ilman vibraa, onko kellään ollu samaa ongelmaa??

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuolta löytyy uusin EasyGPRS, sekä jotain muita softia sekä lisäksi manuaalit (UK) , lähes kaikkiin Samsungeihin.

8. jorma69

Tykkäykset:
    0
    Kiitos osoitteesta!!! Voiko s300 lisätä viestien ääniä? Ja jos voi niin missä niitä ääniä on ja mitenkä se laitetaan?

9. jorma69

Tykkäykset:
    0
    Kävin sen uuden esy GPRS:än mutta se edelleen valittaa samaa jos yrittää tehdä mp3:sta soittoäänen!! Onko kukaan saanut toimimaan tuolla menetelmällä ja mikä on ohjelma ollut millä muutettu mmf. muotoon?

10. Sportster

Tykkäykset:
    0
    Ei taida saada mp3:sista tehtyä soittoääniä, mutta mideistä pystyy tolla
    PSMplay ohjelmalla muuttaan mmf muotoon ja sit siirtää EASYgprs:llä
    puhelimeen!Ohjeita löytyy kyllä täältä foorumista.

Jaa tämä viestiketju