1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E90 & Viestien varmuuskopiointi, ei onnistu..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 0156232, 5/11/07.

1. 0156232

Tykkäykset:
    0
    Päivitin E90 Commun ohjelmiston, ja ennen päivitystä otin PC Suitella varmuuskopiot kaikeista mahdollisesta. Kaikki piti ohjelman mukaan olla OK. Kun päivityksen jälkeen yritin palauttaa tiedostot, se ilmoittikin että viestien palautuksessa on ollut ongelmia. PC Suite palautti pelkät viestien otsikot, eikä itse viestejä.

Pieni asia, mutta niin raivostuttavaa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun ko.ohjelman kanssa menee ns.hermot. Mikä se on, ettei edes tällaista saada toimimaan kunnolla, vai onko vika tuolin ja tietokoneen välissä?

2. kimmo Vieras

Itse tyhjentäisin 90seni ja koittaisin uudestaan..onhan sinulla varmuuskopio edelleen koneessasi.

PC suiten kanssa on mennyt monella muullakin hermot, toki myös muiden puhelinvalmistajien softien kanssa. Olen itsekin usein pohtinut että mikä tässä voi olla vaikeata, enkä ole keksinyt ratkaisua. Versioita tulee toisensa perään, silti suiten(whatever)on esimerkiksi vaikeuksia löytää puhelinta datakaapellin perästä, tahi bluetoothista yms.
    En tiedä mitä vastauksia eniten viestiisi kaipaat, mutta jos yhtään "lohduttaa", niin olen reilut 25v käyttänyt tietokoneita ja yhä ne jaksavat hämmästyttää toiminnallaan(l. toimimattomuudellaan) lähes päivittäin.
    Kyllä se siitä, kunhan vaan sitkeästi yrittää. Mikset koittaisi uudemman kerran backuppien palautusta.
    PS en tiedä, mutten ihmettelisi..jospa tämä uudempi softa aiheuttaa jonkunlaisen "epäyhteensopivuuden" aikaisempien viestien kanssa?

3. Eseries

Tykkäykset:
    0
    Itse tein ennen päivitystä backupin muistikortilla ja palautin sieltä. Muistikortilta lähes kaikki tiedot palautuivat nätisti, vain Fring, Opera Mini, F-secure ja bluetooth-laiteparit piti asentaa uusiksi. Samoin Navicore pyysi uutta rekisteröintiä.

Pelaan aika varman päälle näiden varmuuskopioiden kanssa. Teen jopa muistikortista kopion kortinlukijan kautta tietsikan muistiin aina silloin tällöin. Voisihan sen tehdä PC Suitellakin, mutta en juuri käytä sitä tähän tarkoitukseen.

Jaa tämä viestiketju