1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E90 ongelmia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja dispco, 16/11/08.

1. dispco

Tykkäykset:
    0
    Yritin kaivella foorumilta näistä ongelmista tietoa, mutta en löytänyt vastausta, vaikka olen kahlannut foorumia läpi muutamiakian kertoja.

- koputus ei toimi. Asetusten pitäisi olla kunnossa, mutta koskaan ei kuulu koputusääntä, jos toinen yrittää soittaa samaan aikaan.

-Puhelun hylkäys viestillä ei toimi kuin joskus.

-varoitusääntä, jos akku on loppumassa, ei kuulu aina ja joskus se kuuluu todella hiljaa

Nuo ovat ne mitkä mielestäni pitäisi toimia aina, mutta eipä tässä puhelimessa toimi. Jos jollakin on samanlaisia kokemuksia tai mieluiten ratkaisua ongelmiin, niin kiitoksia paljon.

Puhelin on päivitetty syyskuun alussa viimeisimpään versioon nokialla, kun siitä piti samalla vaihtaa kuuloke.

PS. kyllä foorumiin pitäisi saada kolmen kirjaimen haku, koska niin moni tyyppimerkintä on vain kolme kirjainta, E90, N95 jne

2. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Koputus on ymmärtääkseni verkon ominaisuus, ei puhelimen. Puhelinhan lähettää jonkin toiminnekoodin verkolle kun aktivoit sen.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Sama vika kaikilla jo vuosia sitten... Lokit, ne täyttyy, vika voi vaan ilmetä eritavoin eri kännyköissä... Resetoi.

Jep jep.. tai fiksumpia ihmisiä käyttäjiksi. Miksi kukaan ei älyä viedä huoltoon ensin jos on takuuta jäljellä. Miksi jotkut hakkaa päätä seinään samoilla asioilla jatkuvasti. Pitäs tänne foorumille saada varmasti ponutehdaskin, vaan kun ei ole. Hakekaa vaikka googlella.

4. jiipee64

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut kalenterihälyytyksenä *.mp3 biisi ja nyt mä sitten kyllästyin siihen ja halusin vaihtaa sen. Mutta empä enään onnistunut. Mä kyllä pääsen valikkoon ja siellä voi vain valita joko nettilatauksen tai oletusäänen. Enkä mä PC-suitestakaan saanut apua???

APUA "Riff Raff" on hyvä piisi mutta nyt on "Hell's Bells"in vuoro.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Totta.
    Tuossa kuitenkin tuo E90 käyttökokemukset ketjuun linkki.

Jatkot varmaan sopivat tuonne

Koputus palvelu toimii (laite siis tukee sitä), mutta koputus ääntä ei välttämättä kuulu varsinkaan BThfllä, kuuluu "ominaisuuksiin" jos koputus ei toimi lainkaan, niin sitten kääntyisin operaattorin puoleen.

Milloin se sitten toimii? lokiikka hiljennä -> vastaa viestillä, jos hylkää puhelun niin ei viestiäkään.
    Voi toki olla säätöjuttuja, akun kapasiteetin arviinti on vaikeaa jo joskus luurit siinä vähän epäonnistuvat.

Varoituksen edellytys on toki että profiilissa varoitus äänet on käytössä ja volume menee profiilin mukaan.

Minkä version sait? ( *#0000# )

6. dispco

Tykkäykset:
    0
    Kiitos sovelias asiallisista vastauksista

Tuota koputuksen toimimattomuutta BT:llä en edes tiennyt. Johtunee siis siitä.

Varoitusäänet on käytössä, mutta eivät vain tunnu toimivan aina.. joskus se varoittelee akun loppumisesta, muttei läheskään aina.

Puhelun hylkäys viestillä on käytössä, mutta lähes aina vaihtoehtona on vain tuo Hiljennä -> hylkää

ja versio on
    210,34,75

7. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Vanha ohjelmisto siis käytössä. Uusin on 300.34.84

8. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    joku korruptoitunut soittolista, tai biisi jossa on IDtagit päin per*että, sekoittaa nyt sen listauksen.. tuossa on parikin bugia edelleen näissä vanhemmissa laitteissa :(

joku postas joskus jotain ohjetta foorumille mutta en nyt löydä sitä

sillai ainakin saat sen biisin sinne valittua että siirrät biisin muistikortilta puh.muistiin ja sitten revit kortin pois ja meet valitseen hälytysäänen niin pitäs löytyä se sieltä eikä muistikortin roinat sekota sitä listausta

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mulla ainakin kone huutaa välil puoltuntia ennen kun akku loppuu ja puhelu käynnissä 2G puolella. Mut sit jos esim. 3G puolella ja isolta näytöltä surffailee netissä, akku menee tyhjäksi aika nopeasti. Myös uudelleen käynnistys vie mystisesti akkua, näyttää kai tarkemmin buutin jälkeen.

Uudempi softa versio on tullut (300.34.84), voit päivittää sen omalla koneella, ohjeet nokian sivuilta.

BT hommasta en ole varma mielestäni se toimii BT-900sen kans, tai sit se "häytys" ei toimi, mut vikkuu näytöl toista puhelua. Mulla aina autoa ajaes on toinen puhelin multisimillä taskussa, jolloin se rupee soittaa ja ainakin siitä koputuksen näytöllä huomaa.

10. jiipee64

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Pärä!!!

Nyt pelittää.....

Jaa tämä viestiketju