1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

e90 omituiset kosteusongelmat ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja cho, 28/9/07.

1. cho

Tykkäykset:
    0
    Parisen kertaa olen huomannut että normaalista huoneenlämpötilasta kun e90:n ottaa käteen ja menee vaikka vessaan tekemään 'hommia' ni puhelimen ympärille kehittyy yllättävän paljon kosteutta.

Huomasin myös että kosteus keskittyy aikapaljon myös alaliittimiin ...

Kaikki tämä siis toki tieturi tilassa....

Itse en ole vuosiin käyttänyt nokiaa, mutta tällä kertaa tein poikkeuksen.
    Onko tämä joku suht yleinenkin juttu vai .... ???
    Itse poltan tupakkaa ja kädet ovat huomattavasti normaali kylmemmät, eikä mitään ylihikoiluakaan ole :D

Kosteutta kerty kyllä sen verran ulkopuolelle että voisin epäillä että sisällekin sitä voisi kertyä..

Terv. JT

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Että vain Nokialainen kostuu vessassa?

3. cho

Tykkäykset:
    0
    siltä vaikuttaisi.... vessassa ( ainakin täällä ) vallitsee kuitenkin suht normaali kosteustaso ... lämpötila voipi olla hieman korkeampi ...

Mutta kuitenkaan samanalaista "kostumista" en kokenut p900:lla ...

( p.s. haluaako joku ostaa p900:n )

4. cho

Tykkäykset:
    0
    varmasti sama ongelma toistuu myös tultaessa viileästä lämpimään ...
    Mietityttää tuon uuden nokian metallin osuus koko puhelimesta ...

Johtuisiko tästä myös vanha mikki ongelma ?

... kuhan mietin ..

T:JT

5. cho

Tykkäykset:
    0
    ja nyt kun foorumia luin niin aika monella on väitteitä nokialaisten kosteusongelmista ( vaikka semmoisia (ainakaan suoraan veden kanssa ) ei ole tapahtunut )

Toki kosteusongelmia voi esiintyä liikuttaessa syyssäällä ulkoa sisään, .. mutta pitäisikö silti valmitajan olla varuilla tästäkin asiasta ?
    Itse muistan kyllä vanhat eriksonit joissa oli asiallinen eristys .. tekin muistanette ..

Mutta kuitenkin, toivon että tässä ketjussa paneudutaan pelkästään e90 kosteusongelmiin ...

6. kimmo Vieras

Olen elämässäni tavannut yhden ihmisen, joka vessassa ollessaan käyttää kännykkää. Oli kunnossapitofirman työnjohtaja. Jos kuulen itse, että vastapuoli vääntää torttua kanssani jutellessa, niin suljen puhelimen. Miettikää nyt ihmiset ihan oikeasti hetken aikaa. Ei kait nyt kukaan älyllinen olento mene matkapuhelimen kanssa vessaan?

Hmm.."menee vaikka vessaan tekemään 'hommia".."Kaikki tämä siis toki tieturi tilassa...."..justjust.

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Edelleen haluan tietää, mitä myyntipäällikkö haluaa sanoa kun puhuu puhelimeen ja kusee samalla sekä vetää vessan. Varmaan asiakkaita halusi kuulla? Tämä päivässä monia kertoja.

8. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Onko toilettitilojesi lämpötila suurempi/pienempi kuin muiden huoneiden? Kun teet "hommia" niin miten kosteuden ilmentyminen esiintyy? Aika hulvattoman hauskaa luettavaa viestisi on. Trollaatko?

9. kimmo Vieras

Oma tapaukseni ei ollut myyntipäällikkö, vaan koneasentajien/hitsaajien työnjohtaja. Hoiti asiakaskontakteja samaan aikaan, kun laski paineita mahastaan, tämä tapahtui noin 5krt/vk. Senpituinense.

10. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Offtopikkina sanottakoon, että kyllähän sitä vessassa käydessä useastikkin käytän puhelinta. Tosin mm. pasianssin peluuseen, netissä surffailuun tms. Puheluihin jätän kyllä vastaamatta.

11. cho

Tykkäykset:
    0
    Lämpötila on normaali?!, ja trollista ei ole kyse.
    Puhelinta tulee vessassa käytettyä uutisten jne lukemiseen, aivan niin kuin 1000+n meistä lukee lehteä ...

12. Hizu

Tykkäykset:
    0
    Kysymykseni ei nyt liity e90 malliin, vaan esim. 6500 slideen jota olen ehkä hommaamassa.
    Näistä teksteistä alkoi tulla pelko, kun tuossa slidessä on niin paljon metallia käytetty kuoriin,
    että vaikka puhelin olisi taskussa talvella ja tulee sisätiloihin, onko hyvinkin todennäköistä,
    että kosteutta alkaa kertymään kuorien sisäpuolelle? Alkoi vähän huolestuttaa :eek:

Jaa tämä viestiketju