1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

e90 neuvoja??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja gripen, 8/7/07.

1. gripen

Tykkäykset:
    0
    Meinasin hankkia e90:sen.Tarviinko gps:ään hommata muuta kuin lisenssiin että opastus toimii? Ja mistä Kartat jotka toimisivat isommassa näytössä??

2. Kekkula

Tykkäykset:
    0
    Sama kiinnostaisi täällä. Hinta esim. Suomi kartalle.

Ja onko muita vaihtoehtoja navigaattori ohjelmaksi...

3. anttihav

Tykkäykset:
    0
    Siis kartat saa ladattua täysin ilmaiseksi Nokian Map Loaderilla tietokoneen kautta. Ainoa asia mikä tuossa maksaa, on navigoinnin puheopastus. Pohjoismaihin tuo kyseinen opastus maksaa 5,95e/7vrk, 7,65e/kk, 60e/vuosi tai 70e/3v.

4. Kekkula

Tykkäykset:
    0
    Ok, mutta onkos tuohon pelkkiä navigointi ohjelmia olemassa? jossa maksat ns. kerralla kaiken? jostain olin lukevinani Route66 olisi käypänen ja toimiva?

5. olpo

Tykkäykset:
    0
    Siis saahan siihen esim. Navicoren, mutta ei vielä tue sisäistä gepsiä johon luulis tulevan pian muutos.

6. samumanu Vieras

Navicorelta mulle väittivät et scandinavia+baltia versio tukee ainaki N95 ja E90 sisästä gps:ää. Käytännöstä en tiedä..

7. TK9500

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    Galaxy Note 3 /Saunalahti
    Kauas piti palstaa selata ennen kuin E90-aiheen löysin. Mahtaako kukaan enää osata vastata.

Kaverini kysyi neuvoa, mutta enhän minä osannut. Hänen E90-luurinsa käynnistyy hitaasti. Siis tosi hitaasti, saattaa pahimmillaan puoli tuntia mennä PIN-kyselystä, ennen kuin starttaa. Eikä koskaan ekalla kerralla, kolmannella tai neljännellä vasta.

8. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Täysnollaus (*#7370#), softan päivitys ja täysnollaus.

Jaa tämä viestiketju