1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E760 aamuherätys ei toimi

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Vir Vitalis, 6/10/06.

1. Vir Vitalis

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ohjelmoitu E760:een aamuherätys kaikille arkipäiville (ma-pe) klo 6.00. Herätysäänenä on mp3-biisi. Silloin tällöin käy niin, että puhelin ei herätäkään aamulla. Kun virran laittaa päälle, puhelin ilmoittaa "Herätys OK". Puhelin on jo kerran ollut huollossa, ja silloin siihen päivitettiin softa. Se ei vaan auttanut. Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?

2. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Mulla on joskus tehny tuota E730:llä. Syytä entiä, mut pari kertaa on noin tehny, harvoin kylläki mutta on joskus tehny.

3. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Itselläni ei tuota ongelmaa ole, mutta olen kuullut, että se on kovinkin yleinen samsungin puhelimissa, eikä sen korjaamiseen juurikaan ole keinoja.

4. D-cel

D-cel

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Z150/J400 + Dna
    Ootko kattonu että sulla on se automaattinen virrankytkentä päällä? Siihen rasti ja akku irti ja uusiks päälle että päivittyy ainaki se valinta.

Sitten toinen vois olla että koitat mikä on tilanne jos jätät läpän auki niin miten vaikuttaako se sen toimintaan mitenkään? Z540 ainaki pitää olla läppä auki että soi normisti herätys... jos läppä on kiinni niin se huutaa ihan täysillä heti. Että joku tolla läpälläki on vaikutus herätys toimintaan.

5. poeoeoe

Tykkäykset:
    0
    oma e370 lähti kuin viitasusi vaihtoon 3. päivän päästä ostosta.

syy: puhelimesta oli sammunut virta keskellä yötä, ja sen takia nukuin tärkeän kokouksen ohi, kun puhelin ei herättänytkään. Sitten vielä puhelin kehtasi irvailla iloisesti kun laitoin puhelimen päälle n. klo 10, että "herätys 7:20".

nokialaisella ei tarvi tollaasia kikkailuja, että raksia sinnetänne ja läppää auki.

Jaa tämä viestiketju