1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E75 Viestiä ei voi lähettää

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jvk, 1/2/10.

1. jvk

Tykkäykset:
    0
    Minulla on E75 ja se herjaa jatkuvasti useaan otteeseen, ettei tiettyä sähköpostia voi lähettää, minkä koitin sillä pari päivää sitten lähettää. Nyt en saa sitä mitenkään pois. Mitä tuolle voisi tehdä, kun ei löydy lähtevien kansiosta?

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    *#7370# auttaa varmasti, mutta kaikki puhelimen(ei muistikortin) muistissa olevat tiedot poistuvat.

3. jvk

Tykkäykset:
    0
    Kiitti vinkistä, mutta tiedot saisi säilyä. Onko muita ehdotuksia?

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3467
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Onkohan mahdollista että serveri pukkaa tuota herjaa?
    Kaiketi lähtevän mailisi asetukset ao lootassa ovat olleet toimivat?

5. jyrE90

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 compact
    Minullakin tekee silloin tällöin tuota- melkein aina ollut kyseessä viestiin vastaaminen tai välittäminen. Tähän minulla ei ole vastausta, että miks ja miten, mutta olen saanut viestin poistettua lähtevät kansiosta ihan deletellä. Jos ei poisto onnistu suoraan, yritä vaikka ensin siirtää viesti esim luonnos kansioon.

6. Mr.Tyson Vieras

Ja onko jokaisesta ko. puhelimeen liittyvästä asiasta avattava oma ketjunsa? Kokeiles nyt ensin lukea vähän käyttökokemuksia, josko sieltä löytyisi valmiiksi vastauksia, ettei foorumi oo kohta täynnä tämmöisiä turhia ketjuja..

7. jvk

Tykkäykset:
    0
    Tulihan se sieltä. Aika vaikea lähteä kahlaamaan koko foorumia läpi ja matkapuhelimet ei aiheena kiinnosta juurikaan. Valitettavasti en roiku tällä foorumilla kovin ahkerasti enkä tunne puolen vuoden viestihistoriaa. Mikä sinusta on turha ketju voi jostain muusta olla varsin hyödyllinen. Itse jätän lukematta minulle turhat kejtut. Kokeile joskus.

Takaisin aiheeseen, eli ongelma on se, ettei viesti löydy mistään lähtevistä ja sitä on siksi vaikea poistaa. Muuten meili on toiminut. Tätä viestiä lähettäessäni olin junassa ja silloin kenttä saattaa pätkiä. En tosin tiedä miten se vaikuttaa asiaan.

8. samumanu Vieras

Toki pointtisi ymmärtää mutta ei helpota yhtään muita, ja jos on tietyt säännöt sen takia ettei tulisi ketjuista täyttä sekamelskaa niin se hyödyttää suurinta osaa. Uskoisin et tolla asenteella hankalampi saada vastausta..

Jaa tämä viestiketju