1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E75 suojakoteloa ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja YoHannes, 18/5/09.

1. YoHannes

Tykkäykset:
    0
    Hei,

kaipaisin vinkkejä, että mistä löytyy Nokia E75 mallille päteviä suojakoteloita?
    Puhelin tulossa muutaman viikon sisään ja ajattelin, että jospa kerrankin saisin pidettyä luurin edes vähen pidempään säädyllisessä kunnossa.

N95 on valitettavasti housuntaskuissa avainten kaverina ottanut 1,5 vuodessa pahasti siipeensä ja joutaa vaihtoon.

2. fleetwood

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Note II & Galaxy Nexus
    Nykyään myyntipaketissa taitaa tulla jonkinlainen suojatasku. Omassani tuota ei ollut, mutta erään myöhemmin ostetun mukana oli.

Oikeastaan kiinnostaisi tietää, kuinka monella tuo tuli ja kuinka monella ei?

Edit: Nokian sivujen mukaan tuo ei kuitenkaan kuulu myyntipakkaukseen. Kummaa.

3. Rompe

Rompe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Nokia CP-282 on sopiva malli.
    Itse käyttänyt E66 mallilla.
    Ei vaan tunnu mistään löytyvän hyllystä.
    Mutta tilaamalla kyllä löytyy vaikka täältä.

4. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, joku sellainen E71-tyylinen simppeli kotelokeksintö olis aika jees!

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Aika onneton viritys tuo mukana tullut ainakin omaan käyttööni. Siispä investoin ~15e ja ostin http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/productinfo.php?productcode=650-9804&lang=fi. Ei valittamista muutaman viikon käytön jälkeen.

Mainitsemiasi ongelmia ei ole ollut.

6. Laukke

Tykkäykset:
    0
    Onko Insmatin kotelon magneetin kanssa ongelmia? Itselläni on CH:n kotelo jossa on magneettiläppä, kun ottaa puhelimen kotelosta niin se availee näppäinlukkoa ja kääntelee näyttöä vaikken ole liukua liikutellut yhtään.

7. toukopouko

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu, sama kotelo ollut käytössä about vuoden ja pelaa kuin unelma. Ei minkäänlaista häiriötä tehnyt puhelimelle.

8. Benksi

Tykkäykset:
    0
  9. jyrE90

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 compact
    Kun vaan jostain sais ostaakin.... Samanlaista kuin puhelin toimituksetkin. Englannin suunnalla näkyi olevan 19,95 puntaa.

Ei kyllä ole mitään käsitystä onko tämä vyökotelo vai pelkkä suoja!?

10. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tuo Nokian CP-368 taitanee olla pelkkä suoja. Kuvia härpäkkeestä löytyy täältä.

11. Cheich

Cheich

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS Sonera/Saunalahti
    Mä käytän tuota mikä tuli paketin mukana. Tykkään kovasti. Vyökoteloa en ilkeisi käyttää.. Ne on niitä vanhojen ukkojen juttuja ne ;) Jotenkin verrattavissa vyölaukkuun.

12. jyrE90

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 compact
    Näköjään- eipä tarvii tuota sitten enää haikailla. Hiukan kyseenalaista Nokialta käyttää tuosta nimitystä kantolaukku!

13. Capo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    88
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 Compact black
    Oi niitä aikoja kun 2110 heilui iloisesti klipsillä vyöllä.. :D

14. jyrE90

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 compact
    No no... minä en ole vyölaukkua pitänyt kuin jossain metsäreissuissa, mutta puhelimen kanssa vyöKOTELO ihan ehdoton juttu. Nyt suurin syy oli E90sta siirtyä E75een, että jos vaikka shortsit pysyis ylhäällä juostessakin!

Joskus kokeillut tuota mukana tullutta läpyskää- mun nakkisormilla ei taitais ehtiä joka puheluun vastaamaan. Vois olla hyvä töissä- tuppaa takuukorjaukset menemään omaan piikkiin kun puhelimen sisältä löytyy aina messinkilastuja!

15. saint

Tykkäykset:
    0
    Nyt olisi aika hommata vyökotelo E75:lle, löysin insmatin valikoimista kaksi eri vaihtoehtoa:

1) yllä linkitetty 650-9804, 120x45x20mm

2) 650-9801, 114x45x15mm

Onko tuo 1) liian iso E75:lle (111.8x50x14.4mm) eli heiluuko puhelin pahasti kotelossa, vai onko koko enemmänkin passeli?

Kokemuksia?

16. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on joku tällainen random vaakamallin vyökotelo, ostettu joskus vuonna miekka&kirves puhelinmallille x, E50 on ainakin tässä kotelossa kulkenut....

17. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kuten tuolla jo aiemmin mainitsin, niin hyvin toimii, eikä ole liian tiukka. Tosin isot pojat sanoo, että kyllä tiukka hyvä on, mutta puhelinkotelon kohdalla en ole ihan samaa mieltä ;)
    Kauppaan vaan kokeilemaan sopivuutta omiin mieltymyksiin. Itse sovittelin kolmea erilaista, ja tähän päädyin. Mutta makuasiahan tuo viimekädessä on.

18. Guse

Guse

Tykkäykset:
    24
    Minulla on nyt kolmannen E75:n mukana tullut Nokian oma kotelo, joka on samanlainen kuin E71:ssä, mutta tietysti hiukan paksumpi. Kahdessa aiemma ei ollut ko. koteloa myyntipakkauksessa.

Käytin koteloa muutaman päivän, mutta minusta se hankaloittaa käyttöä, joten olen lopettanut sen käytön. Puhelimet ovat pysyneet aika hyvässä kunnossa, sillä näytön pinta vaikuttaa kovemmalta kuin E71:ssä. Puhelin ei kerää pölyä näytön alle kuten E71.

19. ilaril Vieras

Itse ostin tuollaisen kotelon E75:lle. Oikein laadukas ja pitää näytön aika hyvin puhtaana.

E75 kotelo

20. saint

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vinkeistä. Olen ottamassa uutta E75:sta käyttöön, ja haluaisin sen pysyvän mahdollisimman hyväkuntoisena. Nykyinen E70 on kulkenut lähinnä housujen taskussa (eri taskussa kuin avaimet). Varmaankin tästä syystä kuoret nitisee ja natisee sekä joystick takkuaa. Näyttö on myös melkoisen kärsineen näköinen.

Tuo ebay:sta löytynyt pussukka ajaa varmasti asiansa paremmin kuin tuo E75:n mukana tullut "sukka".

Minulla on hakusessa nimenomaan vyölaukku, pitää suunnata liikkeeseen hypistelemään.

Jaa tämä viestiketju