1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E75 - puhelimen muisti täynnä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Teuski, 16/12/09.

1. Teuski

Tykkäykset:
    0
    E75:n sisäinen muisti alkaa olla täynnä, puhelin herjaa välillä että C-asemalla on liian vähän tilaa. Olen poistellut ohjelmia, joita ajattelin asentaneeni puhelimen muistiin, mutta siltikin vapaata tilaa on vain 5 megaa. En keksi mitä siellä voisi olla, saati sitten mistä tila saisi vapautettua. Kuvat sun muut ovat kaikki kortilla, iestejä ja yhteystietojakaan ei ole mitenkään paljon.

Puhelimessa on muistaakseni Map Loaderilla ladattuja karttoja, saako niitä jotenkin poistettua? Miten saisin selville mikä tuolla nielee tilaa ja sitten poistettua?

2. Delli

Delli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    348
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S, 16GB
    Minulla näyttää olevan 66,7 MB vapaana, asennettuna allekirjoituksessa olevat sovellukset, niistä kaikki mahdolliset muistikortille.

Nokia Maps ohjelma menee ilmeisesti aina puhelimen muistiin, kartat aina muistikortille.
    Olethan tyhjentänyt käyttämiesi selainten välimuistit yms.

Ainoa millä minä olen saanut tuon vapaan muistin noin suureksi on laitteen täydellinen resetointi ja sitten puhtaalta pöydältä asetukset ja vain tarvittavien sovellusten asennus.

3. Teuski

Tykkäykset:
    0
    Nokian selaimen ja Opera Minin välimuistit tyhjentämällä sai 3 megaa vapaaksi.

Olen asentanut teemoja puhelime muistiin, enkä keksinyt heti mistä niitä saa poistettua. Sovellustenhallinnasta se selvisi, noihan vie jotkut aivan törkeästi tilaa, paras oli 8 megaa.
    Nyt on 55 megaa vapaana puhelimen muistissa.

Eipä niitä teemoja enää tarvitsekaan kun sopiva on löytynyt :)

4. luonto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E75 & Elisa
    Myös sähköpostien hakemistot ja tekstarit vie tilaa.

5. anemon

Tykkäykset:
    0
    Itse omistan nokia 5800 xpressmusic:in ja puhelin ilmoittaa että puhelimen muisti on täynnä... -.- , ei kukaan sattuisi tietämään miten siirrän puhelimenh muistista muistikortille asioita?

6. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3441
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Osoitekirja muistaakseni siirtyy ihan kopioi-valinnalla, viestejä muistaakseni piti siirtää valitsemalla viestisäilö muistikortille ja puhelin hoitaa siirron automaattisesti.
    Tiedostohallinnassa tiedostoja pitänee esim suitella raahata muistikortille.

7. anemon

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, nyt kännykkäkin toimii paljon paremmin !

Jaa tämä viestiketju