1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E730 versus Z500

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Jareware2, 23/7/05.

1. Jareware2

Tykkäykset:
    0
    Kumpikohan on se päällikömpi? Kaksi edellämainittua mallia kun ovat hyvin seksikkäitä kumpikin, mutta silti niistä löytyy omat sudenkuoppansa.

E730
    • + Ledivalo
      + Musta mattapinta
      + Radio
      + 1,3 MP kamera
      - Ei muistikorttia (!)
      - Ei profiileja (?)

Z500
    • + Muistin laajennettavuus
      + Umtsibumit
      - Hinta (~100 e enemmän)
      - Akun kesto

Olin pitkään aivan varma että Z500 selviytyy voittajana, mutta se on loppupeleissä kuitenkin aika tylsän näköinen E730:seen verrattuna. Toisaalta taas ed. main. on mp3-soittimineenkin aika rampa ilman mitään muistikorttia.

Ottakaa kantaa!

-JR-

2. kwolf

Tykkäykset:
    0
    Itse olen pohdiskellut asiaa hyvin paljon, mutta päädyin Z500 koska muistikortti merkitsee niin paljon mp3 takia. Tosin akunkesto mietityttää, koska ei soittimesta ole paljon hyötyä jos se kestää pari tuntia putkeen.

Radion olisi kyllä haluttanut paljon mutta kaikkea ei voi saada :)

Kummatkin ovat kyllä erittäin pieniä, mikä tietenkin on hyvä juttu.

JA EDIT: Minkä takia Z500 on n. 50€ kalliimpi vaikka Z300 on hieman parempi?

3. Jareware2

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti vain ja ainoastaan siksi että Z300 muotoilu on hyvin mainstreami kun taas Z500 on vähän enemmän corporate lookilla. Muistaakseni joku virallinen tiedotekin jossain vaiheessa ilmoitti mallien olevan suunnattu eri yleisölle, tuolla jaolla.

Edit: Oikeastaan itsellä päätös siitä haluaako niitä mp3:sia soitella määrää kumman luurin hankin. Totta kai suurella muistilla muutakin tekee mutta siihen sitä eniten tarvitsisi.

-JR-

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju