1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E700 vs. P510

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Blur, 20/8/04.

1. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Olen nyt hieman kahden vaiheilla puhelimen vaiheissa ja sattumalta molemmat ovat Samsungeja.

Elikkäs E700 ja P510, hinnassa kun ei ole eroa paljoa yhtään.
    E700 etuja on hienompi desing (imo), sisäinen antenni.. onko muuta?

P510 ois "cool" läpän avaava moottori, "salama"valo kameralle, 64-kanavaiset äänet, (uusi UI?).

Kertokaa omat mielipiteenne näistä kahdesta mallista, jos vaikka auttaisi mua valinnassa! Kiitos!

2. Peski81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge
    Sama kiinnostaa, itselläkin on juuri kaksi kyseistä mallia mietinnän alla. Sen verran eroa olen huomannut että P510 on tehoakun kanssa (joka tulee mukana) hitusen verran kestävämpi. Muuten ilmeisesti ominaisuuksien kanssa aika samanveroinen luuri. Harmikseni samsungin tuotesivuilla on yllättävän vähän listattu puhelimen ominaisuuksia. Mutta itsellä 'vahvempi' ehdokas on P510 vaikka E700 on kyllä kieltämättä komeampi ;)

3. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Tuossa kävin tänään molempia puhelimiä räpläämässä sekä E710 tuli ohimennen kokeiltua.

Kyllä alkaa pahasti näyttää siltä että P510 tulee tähän taloon, on se moottoriläppä niin seksikäs ;).
    Vielä yhdestä asiasta olen hieman epätietoinen, nimittäin onko P510 mahdollisuutta samanlaiseen 9-kuvakkeen valikkoon niinkuin E710:ssa?
    Ja pystyykö valitsemaan sillä "i" näppäimellä P510:ssa niinkuin E710?
    P510 valintaa puoltaa myös hinta, vaikkakin se oli gigantissa täysin samanhintainen kuin E700 niin tukkuhinta on alempi P510:ssa.
    Jos tässä vielä viikonlopun pärjäilisi tällä T68i:llä, ja sitten kiiruhtaisi kauppaan hakemaan P510.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse ainakin valitsisin moottoriläpän ja sen takia että on uudempi malli niin p510

5. Peski81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge
    Pitkällisen pohdinnan ja hampaiden kiristelyn jälkeen luovuin Samsungista, takavasemmalta nimittäin tupsahti musta hevonen, eli Nokian 6260. :D Se on ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään enemmän mun puhelin. Hautasin sen joskus sen vuoksi kun ajattelin että se tulisi olemaan kallis, mutta erehdyin :p

6. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Veikkaan ettei tuon 6260:n akun kesto tule olemaan kovinkaan pitkä. Jos vähänkää räpeltää niin loppuu varmaan päivässä ellei allekin. Tuntumaa muista luureista otettuna..

7. Peski81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge
    Juu, niin se on, ainoa miinus minkä puhelimesta löysin. Mutta ainahan jostain täytyy tinkiä :p

8. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Jep, voihan ostaa vara-akun.

9. keke_

Tykkäykset:
    0
    Itse ostaisin ehdottomasti näistä kahdesta E700:sen. Olen testannut kumpaakin muutaman päivän ajan ja E700 on selvästi puhelimista laadukkaampi. Sen käytettävyys on parempi ja näppäimissä on enemmän 'tuntoa'. Lisäksi valikot ovat selkeämmät ja esimerkiksi WAP-selain on paljon kehittyneempi kuin P510:ssä.

P510:n läpän avaus on kyllä 'hauska' ominaisuus, mutta en sen takia lähtisi ostamaan puhelinta. 64-kanavaisia ääniä ei ainakaan moni palveluntarjoja tee, joten niistä ei Suomessa ole hyötyä, ellei sitten itse halua tehdä soittoääniä. Muutenkin E700:een on tarjolla paljon enemmän sisältö kuin P510:iin. Itse kun olen tottunut puhelimiin, joissa on sisäinen antenni niin ulkoinen antenni tuntui ainakin omassa taskussani jotenkin oudolta.

10. Veetu

Tykkäykset:
    0
    Itsekkin oon noitten välillä vähän miettinyt. Pitäis varmaan käydä testaamassa niitä jossain. Tossa E700:ssa on kyllä se parempi puoli, et siinä on enemmän muistia ja onhan se tyylikkäämpi suljettuna, mutta kun sen avaa, niin en pidä siitä :p

Pitää nyt kattoo, tota p510:aa oon ajatellu, mut voi olla et odotan joulun jälkeisiä alennusmyyntejä.. Ja tietysti sitä sormituntumaa pitää saada ensteks :)

Jaa tämä viestiketju