1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E700 vai E330?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja fumer, 23/1/05.

1. fumer

Tykkäykset:
    0
    Eli uusi puhelin olisi hakusessa. Noita kahta olen vertaillut. E700:ssa on ilmeisesti TFT näyttö ja E330:ssa UBF(?). Onko noilla suurikin ero noin niinkuin laadullisesti?

Entäs, onko noiden kahden välillä jotain ominaisuuksiin liittyviä merkittäviäkin eroja? Olen kahlannut nuo käyttökokemus topicit kohtuu hyvin läpi, mutta aika samanlaisilta peleiltä vaikuttavat.

E700:sta saa ilmeisesti kameraäänen pois, kun vähän kikkailee. Mites on 330:n kanssa, onnistuuko?

2. TiToe

Tykkäykset:
    0
    Itse olen kanssa miettinyt että kumman noista ostaisi kun ei ole noissa hinnoissakaan niin eroa..Itseäni ei ainakaan haittaa joku mokoma kameran ääni...

3. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sisänäytöissä tuskin on suurempaa eroa. Ulkonäytöissä sitävasten E330 vie voiton -> 65k väriä, kun E700:ssa on 256.

E700:n kamerassa ei taida salamaa/valoa olla? E330:sta tällainen löytyy, toimii todella hyvin myös taskulamppuna.

Soittoäänet varmaankin suht samalla tasolla.
    E330:ssa on hf-kaiutin, joka on todella kätevä joissain tilanteissa.

E700:ssa ei taida myöskään olla tuota puheenselkeytystekniikkaa (en tosin ole E700:lla soittanut, joten en osaa eroa suuremmin arvioida).
    E700:sta puolestaan löytyy infrapuna, joten tiedonsiirto tietokoneen välillä käy langattomasti.

Kooltaan ja painoltaan mallit on aika lähellä toisiaan.
    E700:n akku saattaa olla hieman parempi.

Itse ottaisin näistä E330:n, perusteina hf-kaiutin, kameran apuvalo/taskulamppu sekä minun mielestäni tyylikkäämpi ulkoasu.

4. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    minusta taas e700 on yksi tämän hetken hienoimmista luureista. No joo makuasioistahan on turha kiistellä. mutta itse tosiaan ottaisin ton e700:sen ihan vaan sen ulkonäön vuoksi.

5. leoNico

leoNico

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4
    Kyllä siin on tft näyttö ku samsung niin sanoo.. ja monessa sivussa niin väitetään

googlella haku niin siinä todiste,
    myös samsung.fi:ssä oli flash anim. e330:stä, jossa luki 2x 65k väristä tft näyttöä..

itse valitsisin e330;
    +muistia ihan riittävästi
    +hinta
    +ulkonäyttö
    +hf-kaiutin
    +saa soittajaryhmille omia soittoääniä (mitä e700 ei saa?)

6. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    E700 saa äänettömäksi heti jos joku soittaa ja haluat että puhelin soi äänettömänä.
    Sitä et saa E330:ssa.
    E700 saat ihan äänettömäksi ilman vibraa painamalla #-näppäin.
    E330 on vibra päällä kun painat #-näppäintä!

7. mixzu

Tykkäykset:
    0
    väärin ja väärin

E330 saa mykistettyä äänen painamalla nappia tai valittaessa voi myös hylkää puhelun,myös äänetöntilassa on valittavissa pelkkä äänetön tai äänetön värinän kanssa ;)

8. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

OIKEIN JA OIKEIN

MEITZI OLI VÄÄRÄSSÄ! SORRY : )

9. fumer

Tykkäykset:
    0
    Onkos käyttöliittymän ja käytettävyyden kannalta muuten mitään eroa? E330 on ilmeisesti uudempi malli, mutta onko softa sama?

edit: ja onko siis niin, että e330 ja e700 ovat täysin hiljaisia äänettömällä, eli ei kuulu varoitusääniä sun muita?

10. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Osa varoitusäänistä valitettavasti kuuluu myös äänettömällä, esim. akun loppumisesta varoittava.
    Mutta tästähän pääsee eroon sillä, että lataa puhelinta tarpeeksi usein :) (itse teen sen päivittäin)

11. fumer

Tykkäykset:
    0
    Onko niin huono akun kesto, että pitää päivittäin laitailla? :(

12. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei :)
    Olen vain tottunut laittamaan luurin lataukseen aina, ku koulusta pääsen kotiin :)

Kyllä E330:n akku kestäisi omalla käytölläni n.4 päivää, jos en lataisi...

13. fumer

Tykkäykset:
    0
    ok. tämä selvä :)

edit: osaisitko muuten sanoa yhtään, että onko e700:n ja e330:n kameroiden kuvanlaadussa jotain eroa? Voisitko mahdollisesti ottaa muutaman kuvan ja laittaa näytille? :)

14. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa aika tasoihin mennä kuvien laadut, E330:n apuvalo tietenki auttaa hämärässä...
    Jos vaikka huomenna ehtisin laittaa kuvia näytille..

15. TiToe

Tykkäykset:
    0
    Joo tilaukseen lähtee tämä e330...

16. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Onko kukaan näpränny molempia puhelimia ja verrannu tota sisänäyttöä? Pitäs pikkusiskolle synttärilahjaksi jompi kumpi laittaa ja oon tota E330:sta aattellu. Tässä joku mainitsiki, et "ei luultavasti suurta eroa ole sisänäytöissä" mut jos jollaki on ihan puhasta vertailupohjaa? Aattelin vaan, ku tuos E330:s kuullostais olevan hivenen paremmat ominaisuudet, ku E700, niin miksi E700 on sit hivenen kalliimpi?

17. TiToe

Tykkäykset:
    0

Sitä itsekkin ihmettelin että miten e700 on kalliimpi?

18. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Vieläku joku ehtis vastata :). Tuli vähän kiirus tän homman kans. Pitää koittaa huomen käyä kattoon kaupoista, jos siel ois testikapuloita (epäilen). Jotenki on vaan semmonen kutina takamuksessa,et tos E330 on huonompi näyttö. Toivottavasti ei? Noh, jossei pääse vertaan noita luureja, nii ostetaan "sika säkissä" kyllä se varmasti ihan käypä laite on siskolle.

19. Carman

Tykkäykset:
    0

20. Carman

Tykkäykset:
    0
    Kyl tos E700 on tyylikkäämpi ulkoasu, ei sellane pyöree muotone oo mistää kotosi!

Jaa tämä viestiketju