1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E700 + PC:ltä GPRS-yhteys nettiin, mutta miten?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Peteri, 22/8/04.

1. Peteri

Tykkäykset:
    0
    Onko joku onnistunut muodostamaan Samsung E700 -puhelinta ja Samsungin EasyStudio Internet Access -ohjelmaa hyödyntäen PC:ltä yhteyden internettiin? Itse olen yrittänyt pähkäillä asiaa sekä Saunalahden että Kolumbuksen liittymien kanssa (kännykkään tilannut oikeat GPRS-asetuksen molemmilta), mutten ole onnistunut EasyStudion avulla yhteyden muodostamiseen. Apu olisi enemmän kuin toivottavaa, kiitos!

2. Veripikposs

Tykkäykset:
    0
    Nostetaan aihetta pikkuisen...
    Mulla on saman tyylinen ongelma. EasyStudio toimii täydellisesti mutta nettiyhteyttä ei synny. Windows (XP pro SP1) ilmoittaa, että modeemi on oikein kytketty mutta diagnostiikka ilmoittaa että modeemi ei vastaa. Internet Access ohjelma herjaa AT-virheestä?? Operaattori on DNA ja asetukset puhelimessa että PC:ssä on tarkistettu useaan otteeseen. Puhelin on liitetty PC:n data-kaapelilla. Osaako joku neuvoa? Multa alkaa olemaan paukut loppu.

3. Peteri

Tykkäykset:
    0

4. Veripikposs

Tykkäykset:
    0
    Nii-in :( Huomasin jostakin tämän foorumin topiceista, että mulla saattaa olla E710:n data-kaapeli.(mallinumeroita en muista) Tekeekö se kenties jotakin?? Pelaako modeemi (muka) vain IrDA:n kautta? En osaa sanoa mutta vähän v*****aa kun muuten kaikki toimii niinkuin pitääkin.

Jaa tämä viestiketju